Belangrijke dingen om te weten

Hier kun je lezen hoe je berichten kunt plaatsen, verwijderen of aanpassen.

Moderator: Forummoderator

Gesloten
José
Expert
Expert

Bericht door José » vr 05.10.2012 14:23

De verjaardagen staan onderaan op het forum. Alleen de jarigen van die dag worden vermeld.

Onderin kunt u linkjes vinden naar hoe dit forum gebruik maakt van cookies en hoe u ze
evt. kunt verwijderen (moet u wel steeds handmatig inloggen want automatisch vervalt dan)

Boven in de Index pag. ziet u het gebruikerspaneel staan, dat is uw account. Dit kunt u gebruiken om het account naar uw eigen idee in te stellen.

Ook boven in de Index pag een linkje om het lettertype aan te passen aan uw behoefte (grootte).
Probeer maar eens uit wat u het meest prettig vindt.

Naast de bekende forums is het OPCI forum er bij gekomen voor mensen die een CI dragen.
Zowel de algemene Gebruiksaanwijzing als de Disclaimer zijn geheel vernieuwd en ook die linkjes staan boven in de Index pag.
Daarnaast blijft de extra gebruiksaanwijzing van toepassing die u al in dit onderdeel kon vinden.

Het plakken van plaatjes/foto’s in de onderdelen waar dat is toegestaan, maar u kunt ze nu ook als bijlage in uw bericht op het forum plaatsen.
Op alle andere onderdelen zullen die bijlagen nu automatisch worden geblokkeerd. U de plaatjes/foto’s niet meer van een andere site kunt downloaden.

U moet alle bijlagen die u wilt plaatsen eerst op uw eigen pc zetten in bv. “mijn documenten”.
Daarna klikt u in het bijlage formulier onderaan uw berichtenformulier, op “bladeren”, klik dan op het bestand en
kies of u het als bijlage wilt vermelden of dat u het “in het bericht” wilt plaatsen.
Voor alle bestanden geld niet meer dan 999KB groot en slechts 1 bestand per bericht.
Is uw bericht voor het forum klaar en wilt u het plaatsen klik dan op “bevestig”.

Het plaatsen of aanpassen van een Avatar is aangepast en kan alleen op het forum geplaatst worden
vanaf uw eigen pc vanuit bv. “mijn documenten”.
Hiervoor moet u in uw gebruikerspaneel zijn en klik op wijzigen Avatar, klik op bladeren etc.
Ook hier geldt een max. grootte zijnde 125x125 bij 327KB.

Rest ons u veel plezier op ons nieuwe forum te wensen,
hartelijke groet,

Het Moderatorteam
Loslaten is achterom kijken zonder spijt, vooruit kijken zonder verwachtingen en het leven ervaren in het hier en nu

Ik wil graag mijn ervaringen delen: http://www.freewebs.com/dewereldvanci/

Gesloten

Terug naar “Hoe werkt dit Forum?”