Hoi, ik ben Claim.

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Claim

Hoi, ik ben Claim.

Bericht door Claim » di 30.11.2010 11:54

Ik had me nog niet voorgesteld, dit topic niet gezien. 8)

Mijn naam is Clementine Blok, roepnaam Claim, is ook m'n werknaam.
( Claim's Art)

Ik ben 55 jaar, heb twee uitwonende kinderen zoon van 25 en dochter van 23, woon alleen en heb een hond en drie katten.

Ik ben kunstschilderes en schrijfster.
Voor m'n werk, zo thuis, heb ik niet direct goed gehoor nodig maar gaandeweg werd het houden en bijwonen van exposities voor mij steeds lastiger.
Ik kon in de rumoerige ruimte met veel aanwezigen, waar ook nog eens vaak door een microfoon werd gesproken, de mensen niet meer verstaan en een gesprek voeren was onmogelijk.
Ik werkte vaak op locatie, wat dus inhield dat ik er ging zitten tekenen of schilderen en dan iemand bij me had, m'n manager of een van de kinderen, om mensen te woord te staan.

Maar na zo'n dag of twee dagen was ik gebroken.
Na mijn deelname van ArtEvenue in Rotterdam Las Palmas had m'n manager er schoon genoeg van, ik heb er drie weken om de dag zitten schilderen en moest hij mee om m'n 'gehoor' te zijn.
Het was in feite zijn beslissing om op zoek te gaan naar gewoon de beste hoortoestellen en heeft me ook flink geholpen die te bekostigen want deze werden niet vergoed, de Oticon Epoq.

Met deze heb ik vorig jaar 5 dagen op de 50Plusbeurs gestaan en het verschil was enorm, ik was nog redelijk bij m'n positieven na zo'n drukke dag.
En reken maar dat het druk was en enorm lawaaierig.
Ben dus op zich nog steeds heel erg tevreden over deze toestelletjes, ware het niet dat er een kapot ging maar dat is een ander topic. :P

Ik werk nu hoofdzakelijk thuis, sinds ik weer een hond heb, maar ook die wil ik graag kunnen horen en ook m'n kleinzoon van net een jaar die aardig begint te brabbelen. :cool:

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”