Help ik ben zo moe

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
gert achterberg

Help ik ben zo moe

Bericht door gert achterberg » za 16.04.2011 17:14

Ik ben Gert Achterberg ben 62 jaar en bijna doof aan bijde oren, laten we zeggen dat ik nog ongeveer 2% aan een oor heb dit wordt versterkt tot ongeveer 50% aan een oor door een gehoor apparaat, waar ik heel blij mee ben. Maar door de vele aanvallen van meniere heb ik ook tinnitus gekregen met wel 3 geluiden hierdoor ben ik erg moe.Nou is het probleem dat niet ik maar anderen er problemen mee hebben,ik moet van alles,ik moet liplezen leren ik moet gebaren taal leren ik moet meer wandelen ik moet maar met vakantie alleen: ik ben zo moe ik heb genoeg aan een gewone dag en rustig aan doen daar wordt ik dus echt moe van Wie herkent dit?

PienB

Bericht door PienB » wo 25.05.2011 11:39

Hoi Gert,
Wat ongezellig dat je nog helemaal geen bericht terug kreeg. En het is met grote tussenposen dat ik op dit forum ben, maar...
ik kan me voorstellen dat je moe bent! Tegenwoordig zeg ik steeds vaker dingen af, dan vermeld ik erbij dat je als gehandicapte (want dat ben je wel degelijk!) ook af en toe voor jezelf moet kiezen.
Neem de tijd om je eigen balans te vinden zou ik zeggen.
Veel sterkte, en wat ik tegenwoordig vaak doe: geniet (desnoods stiekem) lekker van de stilte die je voor jezelf creëert. Heerlijk :)

Sonja

Bericht door Sonja » di 15.11.2011 18:11

zooo herkenbaar!! maar ik heb het door mijn werk, en je moet idd leren om er een balans in te vinden. Ik ben van 36 naar 32 uur gegaan, alleen al vanwege het moe zijn. Nu gaat het een stuk beter.
Maar de moeheid blijft bij bepaalde dagen en dingen, zoals vergaderingen, overleggen, gesprekken enz.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”