Dito, Ingrid van Veenen

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Dito

Dito, Ingrid van Veenen

Bericht door Dito » do 16.06.2011 21:09

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ingrid van Veenen. Ik heb me al eerder op dit forum aangemeld onder de naam Logeerhuis Dito. Vijf jaar lang hebben we dove en slechthorende kinderen en kinderen met spraaktaalmoeilijkheden in weekenden en vakanties een leuke tijd bezorgd. Helaas hebben we ons logeerhuis vorig jaar moeten sluiten.

Maar gelukkig is het "Ditoboek" niet helemaal gesloten. Ik geef lessen Nederlands met Gebaren aan iedereen die daar belangstelling voor heeft. Dat zijn dus niet alleen slechthorende mensen, maar ook ouders die bijvoorbeeld een kindje met het syndroom van down hebben of aan mensen die gebaren gewoon interessant vinden.
Ik vind het ontzettend leuk om te doen en ben elke keer weer verbaasd hoe snel mensen de gebaren met veel plezier toe kunnen passen.

Ik heb al een aantal verhalen op deze site gelezen en daar ga ik nu weer even mee verder. Bijzondere verhalen, dappere verhalen....

Vriendelijke groet,
Ingrid

José

Bericht door José » wo 22.06.2011 10:58

Hallo Ingrid,

Wat jammer dat jullie het Lorgeerhuis Dito hebben moeten sluiten :-(

Maar wat een geweldige instiatief van jou om toch nog iets voor andere te willen betekenen en door wil gaan om deze groep mensen te helpen. :gg2:

Ik hoop dat je oproep hier gelezen wordt en dat men gebruik van jou diensten wil gaan maken. :D

Want gebarentaal is en hoort er nog steeds bij. Ook al heb je een goede hoorhulpmiddel zoals een hoortoestel of CI.
Dan kan een ondersteunende gebaren taal je goed ondersteunen op diverse momenten.

Ik wens jou dan ook heel veel succes :cool:

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”