Mijn naam is Geert

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Geert

Mijn naam is Geert

Bericht door Geert » di 15.05.2007 13:02

Hallo,
Mijn naam is Geert en woon in het mooie Midden Limburgse Heythyusen aan de rand van het natuur gebied Leudal.
Hier ga ik dan ook bijna iedere dag lekker wandelen met mijn Kooierhondje(Gilke) en zoek ik de nodige ontspanning en rust.
Ben getrouwd heb twee zoons allemaal goedhorend.
Vanaf mijn 17 jaar heb ik tot 1987 in de bouw gewerkt als timmerman hier moest ik door mijn slechthorenheid mee stoppen, en ben nu al 20 jaar werkzaam als concërge op de basisschool hier in mijn dorp.
Zelf was ik vroeger ook goedhorend, rond mijn 20 jaar werd mijn gehoor slechter, ben in die tijd 2 keer geopereerd an mijn gehoorbeentjes, dat heeft wel een poosje goed gegaan.
In 1987 ben ik plotsdoof geworden dit duurde een paar weken en mijn gehoor kwam wel langzaam terug met medicijnen, maar ik werd toen wel erg slechthorend.
In die tijd kreeg ik ook erge last van Tinnitus( geluid brommen een vate toon) mijn vriend Tinus zo als ik hem noem brrrrr.
Ik kreeg hoortoestelen en dat ging in die tijd best wel goed kon er mee vooruit.
Maar de laatste jaren is mijn gehoor zo ver achteruit gegaan dat ik bijna helemaal doof werd.
Hoortoestelen hielpen bijna niet meer, ook al kreeg ik de alle sterkste.
Ik kwam in het CI trajeckt en heb sinds juni 2006 dus een CI implantaat, het ging niet over rozen maar kan mij er nu goed mee helpen.
Groet Geert

José

Bericht door José » vr 02.05.2008 23:07

Lieve Geert,

Ik wens je voor morgen een hele fijne verjaardag!

Afbeelding

Lieve groetjes, José

José

Bericht door José » zo 03.05.2009 15:39

Lieve Geert,

Hartelijk Gefeliciteerd met je 58e Verjaardag.
:D
Afbeelding

Wij wensen jou een hele fijne verjaardag vandaag. :D

Lieve Groetjes, José en de rest.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”