Sander

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
sanderdg

Sander

Bericht door sanderdg » wo 04.01.2012 11:25

Dag,

ook ik zal me even voorstellen: Sander, 35 jaar en ik draag sinds mijn 6e hoortoestellen. Rechts en links ontbreken hamer aanbeeld en stijgbeugel.
In 1993 ben ik aan links geopereerd; er zijn toen kunstbeentjes geplaatst en sindsdien heb ik links geen toestel meer.

Op dit moment bevind ik mij in de fase van 'nieuwe toestellen', dwz mijn 5 jaar zijn voorbij. Ik bevind me (wederom) in de analoge VS digitale 'hel' :-(

Ik zal mijn ervaring en vragen in een ander onderwerp plaatsen.

José

Bericht door José » wo 04.01.2012 19:48

Hallo Sander,

Welkom hier op het forum :)

Pff, het bekende "verhaal" dat je aan andere hoortoestellen moet.
Althans moet jij nu wel al nieuwe? Is je huidige hoortoestel niet meer goed genoeg meer of wil je ze vervangen om dat het nu 5 jaar "oud" is?
Want dat hoeft natuurlijk niet, als je toestellen goed zijn en jij kan er nog mee door,
kun je tot 7 jaar je hoortoestel dragen en daarbij ook de maximale bijdragen ontvangen van de zorgverzekeraar.
En als je toestel niet helemaal 100% meer is maar nog wel te repareren is kan dat ook nog.
Soms gaat het om iets kleins wat vervangen kan worden en kun je weer door met je hoortoestel.

En stel gerust vragen en ik ben benieuwd naar je hoorervaringen. :cool:

Groetjes, José

sanderdg

Bericht door sanderdg » vr 06.01.2012 11:29

Het klopt dat ik er in principe nog wel twee jaar mee vooruit kan, maar ik wil zelf wel graag nieuwe. Daarom ben ik me weer aan het oriënteren. De 'hel' waar ik het over heb ben ik zelf ingedoken :)

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”