Kim

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Kim

Kim

Bericht door Kim » di 03.04.2012 22:36

Hoi,

Ik ben Kim, 32 jaar en draag sinds mijn 9e jaar hoortoestellen.
Ik heb nog steeds analoge toestellen. Ik heb twee keer eerder digitale toestellen geprobeerd, maar beide keren toch weer op analoog terug gevallen. Het valt niet mee om van analoog naar digitaal te gaan, zeker omdat de wereld gewoon verder draait terwijl jij tussen twee werelden leeft in de tijd dat je aan ze went en dat ze goed afgesteld worden. Eind dit jaar wil ik het toch weer gaan proberen en voor die tijd wil ik zo veel mogelijk informatie inwinnen. Hoe hebben jullie dit aangepakt en ervaren?

Ook zoek ik info over diverse hulpmiddelen en vergoedingsmogelijkheden.
Ik heb een Smart Link en ben benieuwd of ik er meer aan zal hebben als ik eenmaal digitale hoortoestellen heb. Tevens ben ik op dit moment op zoek naar een loopset voor mijn mobiele telefoon.

Ik heb heel lang bij de Beter Horen gelopen waar ik zacht gezegd niet erg over te spreken ben. (voorbeelden genoeg te noemen en die zullen vast nog wel een keer ter sprake komen op het forum). Ik kom nu bij de Decibel en sindsdien is er een wereld voor mij open gegaan.

Jullie zullen mij de komende tijd nog wel vaker tegen komen op dit forum.
En wellicht doe ik nog leuke contacten op hier.

Groetjes van Kim :D

José

Bericht door José » wo 04.04.2012 12:18

Hallo Kim,

Welkom hier op het forum :)

Bedankt voor je verhaal en ik kijk uit naar het vervolg.

De door jou genoemde vragen zoals o.a. hulpmiddelen kun je hier op het forum terug vinden onder de genoemde rubriek hulpmiddelen ect.

Welke merk hoortoestellen heb je nu?

Groetjes, José

Kim

Bericht door Kim » wo 04.04.2012 17:53

Ik ga ook eerst alles eens rustig doornemen en als ik dan nog vragen heb horen jullie me uiteraard.

Ik heb nu Phonac Picoforte aan beide oren.

dennisnordhausen

Bericht door dennisnordhausen » za 07.04.2012 17:48

hoi kim welkom op het forum. ik weet wel dat er een blue thooth functie beschikbaar is met een kastje dat je kan dragen en zo ook kunt horen. maar ik weet niet of je dat met analoge ook kunt.

Ik zit zelf nog bij beter horen maar ik denk ook aan overstappen. kijken waar ze mij het beste helpen.

kijk ook eens bij www.oorakel.nl misschien kunnen ze jou verder helpen

Ik zou zeggen succes met de zoektocht en hopelijk vind je het.

Gr dennis

Kim

Bericht door Kim » za 07.04.2012 18:30

Ik heb sinds gisteren de Artone bleutooth loopset op proef en die werkt voor zover ik nu kan beoordelen goed. Nu is het dat deze eruit gaat en er inmiddels al een nieuw model is. Die haal ik komende vrijdag op en heb ik dan ook een week op proef. Daarna beslis ik welke het beste is.

Ze doen het dus wel met analoge toestellen ook. Zolang er maar een ringleiding op zit.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”