hendrik

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

hendrik

hendrik

Bericht door hendrik » di 28.08.2012 23:32

Ik zal me ook kort even voorstellen.
Mijn naam is hendrik, 53 jaar oud, getrouwd, kinderen wonen al zelfstandig.
Sinds jaren heb ik, wat ze lawaaidoofheid noemen, begreep ik.
De laatste tijd hoorde ik echter steeds minder, sommige fietsbellen, vogels, het knappen van een dennenappel etc.
Vooral sommige fietsbellen niet meer horen was gewoon lastig en onveilig.
Na een test in het ziekenhuis bleek er een 70 decibel verlies op beide oren te zijn met als dieptepunt zo rond de 4000 hertz.
Opeens in de molen terecht gekomen van het zoeken naar een hoortoestel, en nu 2 Resound op proef.
Er is een wereld aan geluid bij gekomen. De resound ben ik nog niet echt tevreden over ivm een hoge ruis/ritselen van bladeren geluid.
Vrijdag ga ik een ander merk proberen, ik denk een siemens.
Ook sinds jaren heb ik last van oorsuizen. Daar kan ik meestal vrij goed mee uit de voeten. Het is lastig en soms meer hoorbaar dan andere keren.
Maar met oa meditatie heb ik het zijn plek weten te geven.
Ik had dit forum al even ingelezen, maar heb ook vragen, en dus registreren.
Mijn dagelijks leven is huisman en een kleine praktijk in de alternatieve gezondheidszorg. Daarvoor werkte ik in de hulpverlening, en P&O, en als arbeidsbemiddelaar voor mensen met arbeidshandicaps.
Verder vermaak ik me met het sleutelen aan onze oldtimer. Maar vooral ook de toerritten met de old-timer, die zijn echt leuk.

Ik hoop hier veel te lezen over gehoor en gehoortoestellen. Ach en mezelf een beetje kennend zal ik zo af en toe me ook wel eens bemoeien met "mens en werk" mogelijk- en onmogelijkheden.
hendrik

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”