voorstellen

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
186322

voorstellen

Bericht door 186322 » do 07.03.2013 20:28

Hallo, ik ben rita en heb me net aangemeld op dit forum, ben al een tijdje lid van de nvvs.
Ik ben slechthorend, beide kanten en heb een eigen praktijk voor coaching en begeleiding en daarnaast werk ik in de zorg.
Ik ben geinteresseerd in spiritualiteit en sinds kort gebruik ik een schrijftolk als ik een workshop wil bezoeken of iets dergelijks en wanneer ik denk dat ik het op mijn gehoor alleen niet red.
Ik heb me aangemeld omdat ik het graag wil horen hoe anderen omgaan met hun slechthorendheid en het prettig is contact te hebben met lotgenoten. Ik woon in het oosten van het land. Daarnaast wil ik mijn praktijk meer toegankelijk maken voor slechthorenden.
Binnenkort organiseer ik een workshop familieopstellingen speciaal voor slechthorenden.
Familieopstellingen is een manier om jezelf te ontwikkelen en aan iets te werken wat je zou willen veranderen. Je doet de opstelling in een <kleine> groep en 1 persoon brengt een thema in. De overige personen van de groep doen mee en vertegenwoordigen personen uit het systeem <familie> van degeen die het thema heeft ingebracht. Je kunt bv. inbrengen: ik wil iets heel graag, ik heb een droom maar op de een of andere manier lukt het niet om dit te gaan doen of heel praktisch, ik slaap slecht.
Als je meer wil weten kijk dan op www.praktijklavida.nl of stuur een mailtje naar info@praktijklavida.nl
groetjes rita

José

Re: voorstellen

Bericht door José » do 07.03.2013 23:38

Hallo Rita,

Welkom hier op het forum :)
Wat een leuk beroep oefen je uit :cool:
En in het bijzonder voor lotgenoten.

Ik hoop dat je hier andere lotgenoten vind die een keer bij jou zo'n workshop wil bijwonen.

Groetjes, José

Meanderette

Re: voorstellen

Bericht door Meanderette » ma 11.03.2013 03:21

Hoi Rita!

Leuk dat je hier nu ook bent gekomen, welkom!

Goeds, Meanderette ;)

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”