nieuw hier

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
henriekev

nieuw hier

Bericht door henriekev » wo 26.06.2013 13:09

Hallo allemaal
Mijn naam is Henrieke,ik ben hier nieuw.
Ik heb nog geen ervaring op een forum dus kan er weleens wat misgaan.
Eigenlijk wou ik naar Voorstellen gaan,maar dat lukt niet.
Ik ben 53 jaar en draag gehoorapparaten sind mijn 27ste. Nu hoor ik bij de ernstig slechthorenden.
Ik werk in een verpleeghuis,meestal met dementerenden,maar ook met somatische bewoners.
Dat valt niet mee door mijn slechte gehoor maar ik kan soms ook wel aan mijn collega s uitleggen dat sommige bewoners voor mij te vermoeiend zijn om te helpen.Er zijn collega s die daar wel begrip voor lijken te hebben.
Vaak vind ik het wel frustrerend dat ik er bv met een koffiepauze voor Piet Snot bij zit maar zodra je met meer dan 2 collega s zit is het ook alleen te doen als ze echt rekening met me houden.
Ook mis je veel informatie die in de 'wandelgangen' verspreid word.
Toch ben ik wel blij dat ik nog kan werken :)
Ik heb 1 zoon en 2 dochters.Helaas wonen ze in Rotterdam en Amsterdam en ik in Almelo.( met mijn man ) nu gaat er blijkbaar iets mis,ik moet nog wel wat meer 'forumervaring' krijgen
Mijn gehoor gaat langzaam nog wel achteruit maar dat kan ik nog wel redelijk accepteren.

henriekev

Nieuw hier

Bericht door henriekev » wo 26.06.2013 13:19

Mijn bericht is door mijn onhandigheid een beetje abrupt beeindigd :-)
Ik vind het leuk om hiermee ( dit forum ) te beginnen en ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Iedereen de hartelijke groeten en de moed er in houden!

Forummoderator
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: nieuw hier

Bericht door Forummoderator » wo 26.06.2013 15:05

Ik heb de berichten voor je bij elkaar gezet :wink: . Het is altijd wennen als je voor het eerst op een forum bent.

Het blijft altijd lastig om in een groep te functioneren. Zelf hou ik me altijd bezig met degene die naast me zit (en dan bij voorkeur degene die links van mij zit) zo kan ik nog deelnemen aan een gesprek maar het kost me wel de nodige energie. Zelf zat ik op mijn werk juist tijdens de pauze bij voorkeur even alleen om zo een rustmoment in te lassen, want er werd de hele dag om mij heen gepraat en veel geluid geproduceerd.

Mijn collega's wisten dat ik die pauze even nodig had en lieten mij dan rustig even zitten en na de lunch kon ik er dan weer tegen aan.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”