Frank Boon zoekt hoofdrolspeler.

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
FrankBoon

Frank Boon zoekt hoofdrolspeler.

Bericht door FrankBoon » ma 10.02.2014 16:25

Hallo hallo,
Ik ben al meer dan een jaar lid van de nieuwsbrief, maar vond het nu ook tijd worden om me te melden op het Forum.

Mijn naam is Frank, ik ben 20 jaar en doe dit jaar toelating voor de Nederlandse Filmacademie.

TINNITUS PATIENT GEZOCHT VOOR DOCUMENTAIRE
LEES hier, http://forum.nvvs.nl/forum/algemeen/vie ... =44&t=1309, meer!!

GEÏNTERESSEERD of ken je iemand? (ALLE LEEFTIJDEN ZIJN WELKOM)
Reageer hier, stuur facebook.com/frank.boon een persoonlijk bericht, mail frank.boon@boonbox.nl of bel mij op 0616232091.

Goedemiddag bezige bijtjes!
Ik en Folkert Verdoorn hebben allebei Tinnitus / Composers disease en gaan daar de aankomende twee weken een documentaire over maken als TOELATING voor de Nederlandse Film en Televisie Academie.

We zoeken dus mensen die zelf tinnitus hebben en daarover willen praten, je ervaringen wilt delen of misschien wel de hoofdrol wilt spelen.

Mochten we je uitkiezen dan gaan we je volgen, zul je met wat mensen moeten praten over wat je is overkomen en ga je een voiceover met ons opnemen voor de film.

GOED KUNNEN SPREKEN IS DUS EEN MUST!! (Zowel een duidelijke articulatie als een vlotte babbel)

PienB

Re: Frank Boon zoekt hoofdrolspeler.

Bericht door PienB » wo 23.04.2014 21:03

Ben je zelf ook slechthorend, dat je de nieuwsbrief krijgt? Dat zou misschien schelen omdat je je dan goed kunt inleven?
Er was laatst ook een docu over een vrouw met tinnitus die euthanasie pleegde, die film was op haar eigen verzoek gemaakt heb ik begrepen, dat is wel anders misschien.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”