Even voorstellen

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
mbw1980
Beginner
Beginner

Even voorstellen

Bericht door mbw1980 » di 16.09.2014 23:44

Ik ben Maraly Brugman. Ik ben 33 jaar. Ik ben al jaren slechthorend aan mijn rechteroor, maar mijn vorige huisarts heeft mij nooit serieus genomen en kwam
standaard met neusspray aan. Sinds de geboorte van mijn dochter is mijn gehoor nog slechter geworden en kreeg ik er zoveel last van (naast de slechthorendheid, kreeg ik ook nog tinnitus erbij) dat ik het maar weer eens heb aangekaart bij mijn nieuwe huisarts. Die heeft mij doorgestuurd naar de KNO-arts. Die constateerde dat het gehoorverlies wordt veroorzaakt door een ketenonderbreking. Komende maandag krijg ik een ketenreconstructie. Hopelijk kan ik daardoor weer normaal horen. Helaas kan ik weinig ervaringen vinden van mensen die dezelfde operatie hebben ondergaan. Ik moet er dus maar het beste van hopen....

Forummoderator
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: Even voorstellen

Bericht door Forummoderator » wo 17.09.2014 12:10

Welkom op het forum Maraly.

Fijn dat de nieuwe huisarts je wel serieus nam, zodat je maandag een ketenreconstructie krijgt. Ik wens je heel veel succes met de operatie en ik hoop dat je gehoor hierdoor verbetert.

Ook ik had nog nooit van een Ketenreconstructie gehoord.

Voor degenen die wilden weten wat een ketenreconstructie is even de oranje tekst aanklikken. Daar wordt het uitgelegd in een pdf die uitgereikt wordt aan patiënten in het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”