Update

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Gino

Update

Bericht door Gino » zo 26.04.2015 19:33

Hier even een kleine update,
Afgelopen week te horen gekregen dat ik geselecteerd ben voor een CI.
a.s. dinsdag nog wat gesprekken en dan mag ik er 1 uitzoeken......
Ook krijg ik dan door wanneer ik geopereerd ga worden.
Allemaal spannend.

Gino

Re: Update

Bericht door Gino » wo 27.05.2015 17:13

Even weer een update,

De voorlopige operatie datum is vastgesteld op 19 juni, dan wordt de CI geplaatst.
Na goed overleg en advies heb ik gekozen voor de CI van Cochlear.
Als alles meezit wordt deze 4 weken na de operatie aan gesloten waarna het traject van revalidatie ingezet kan gaan worden.
Het vakantie adres is zo gekozen dat ik ook tijdens de vakantie mijn werkelijks bezoek aan het ziekenhuis kan doen.

Indien er weer wat te vertellen is hou ik jullie op de hoogte.

Forummoderator
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Bericht door Forummoderator » wo 27.05.2015 18:01

Ik hoop voor je dat de CI mag brengen waar je op hoop. En succes met het traject

Gino

Bericht door Gino » ma 22.06.2015 22:42

Afgelopen vrijdag is het implantaat aangebracht, goed ziek geweest van de narcose maar dat is bijzaak.
Momenteel nog veel last van duizeligheid en een stuk van mijn tong waar ik geen smaak meer heb.
Volgens de doktoren moeten deze klachten in de loop van de weken tot 2 maanden weg trekken.
Volgende week maandag worden de hechtingen verwijderd en hoop dan ook te horen wanneer de CI aangesloten wordt.
Het blijft spannend......

Gino

Bericht door Gino » di 18.08.2015 17:01

Hallo allemaal,

Het is alweer enige tijd geleden dat ik een stukje geplaatst heb over mijn ervaringen.

4 weken geleden is mijn CI aangesloten en is alles in een stroom versnelling gekomen.
na 2 weken had ik alweer een spraakverstaan van 54% aan de zijde van mijn CI.
Ook de verdere vooruitgang gaat in een sneltrein vaart.

Afgelopen weken zo eens een aantal dingen uit geprobeerd die al lang niet meer leuk waren voor me.
1) gezellig met een aantal vrienden 's avonds buiten zitten.
Dit ging redelijk goed, kon niet alles 1 op 1 volgen maar kon toch weer mee doen.
2) na een volgende afstelling van de CI met vrienden een rondleiding en feestavond gehad.
Ook hier niet alle 1 op 1 kunnen volgen maar kon toch gesprekken volgen, en ik was eens niet de eerste die naar bed ging, eindelijk weer eens een gezellige avond.

Ik ben er nog niet maar mijn leven heeft wel een enorme positieve omslag gemaakt.
Hiermee kan ik weer verder en kom weer uit mijn sociaal isolement. :-D :-D :-D :-D

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”