even voorstellen

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
pauline

even voorstellen

Bericht door pauline » do 07.06.2007 20:04

Dag allemaal,
ik ben nieuw hier, daarom dit berichtje. Mijn naam is Pauline, sinds januari van dit jaar draag ik in beide oren een hoortoestel, merk GN resound. In september vorig jaar werd ik wakker op een zondag in een wollige wereld, mijn gehoor was ineens enorm afgenomen. Toegegeven, als ik nu terug kijk is het eigenlijk heel geleidelijk gegaan, maar die zondag nam die afname een grote stap. De huisarts dacht in eerste instantie aan een volle buis van eustachias, vervolgens aan een ontsteking en schreef toen er geen enkele verbetering optrad een verwijzing uit voor de kno-arts. Deze constateerde dat ik last heb van progressieve slechthorendheid waar weinig aan te doen is, 50-70% gehoorverlies. Audiogram is gemaakt en vervolgens ben ik bij beter horen terecht gekomen.
Op het moment dat de proefperiode afgelopen was, kwam ik toch wel in een dipje terecht.
Er zijn momenten dat ik enorm baal, ik ben bibliothecaresse en heb soms grote moeite om de vragen van lezers te verstaan, in de bibliotheek is men nu eenmaal gewend om zacht te praten! Daar zal nog een oplossing voor moeten komen.
Tot zover.
groet van Pauline

José

Bericht door José » vr 08.06.2007 00:04

Hallo Pauline,

Welkom op het forum.

Wat leuk werk doe je, maar ik kan mij goed voorstellen dat je soms moeite hebt om mensen te verstaan. Juist omdat ze zachtjes praten.

Je schrijft dat je een GN Resound hebt. Dat zijn hele kleine digitaal hoortoestellen. Je kunt altijd naar Beter Horen gaan, vragen wat er nog mogelijk is voor je. Misschien is er nog een mogelijkheid om aan je huidige instellingen nog iets te kunnen aanpassen. Waardoor je beter spraakverstaanbaarheid krijgt.

Groetjes, José

brendathera

Bericht door brendathera » do 14.06.2007 21:51

Hallo Pauline,

Lastig op je werk zeg! Misschien is een soloapparatuur, bijv. de microlink een oplossing? Kunnen je klanten dan evt. daar in praten. Je kunt hem voor je neer zetten/leggen en richting de "boekenzoekers" plaatsen.
Misschien helpt dat.

Succes,

Brenda

José

Bericht door José » zo 27.04.2008 13:06

Hallo Pauline,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag :D
Ik wens je vandaag een hele zonnige verjaardag toe. :cool:

Hoe gaat het verder met je?
Heb je de smartlink al uitgeprobeerd?

Groetjes, José

Plaats reactie