Christine stelt zich voor

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

ChristineW

Christine stelt zich voor

Bericht door ChristineW » di 07.06.2016 16:39

Hallo, ik ben Christine. Geboren in 1962 en sinds mei 1966 zeer zwaar slechthorend door meningitis.
Ik heb tot vorig jaar een kasttoestel gedragen en sinds april 2015 ben ik zeer gelukkig met mijn Phonak Naida Q30 UP
Helaas heb ik sinds de eerste week van februari 2015 oormyoclonus gekregen.
Doordat de vermoedelijke oorzaken aangepakt worden is het dit jaar iets minder heftig dan vorig jaar maar ik ben geen dag, geen uur, klachtenvrij.
Ik heb 28 jaar gewerkt als Verzorgende IG ( ziekenverzorgende met verpleegtechnische bevoegdheden).
Vanwege mijn belastbaarheid werkte ik 24 uur per week en de laatste 6 jaar in een rooster waarin ik niet meer dan drie dagen achter elkaar werkte.
Sinds 2011 heb ik een aantal ernstige ziektes en ongevallen gehad.
Helaas ging het toen ik de myoclonus er ook nog bij kreeg niet goed meer en ben ik uiteindelijk in augustus 2015 uit mijn functie gezet en het bedrijf heeft geen ander werk voor me. Ik mag in elk geval nooit meer verplegen en verzorgen, niet extramuraal en niet intramuraal.
De reïntegratie periode en het traject Wet Poortwachter verlopen bijzonder ongaangenaam doordat de betrokkenen niet goed samenwerken en als belangrijkste ( enige?) doel hebben mij aan de slag te krijgen. Daarover elders meer......

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”