Hoi ik ben Aniya

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Aniya
Beginner
Beginner

Hoi ik ben Aniya

Bericht door Aniya » do 25.08.2016 12:08

Bedankt voor het toevoen.

Ik weet al een tijd dat mijn gehoor achteruit gegaan is laatste hoortest uim 50% minder als de test ervoor. Verder onderzoek heeft aangetoont dat ik aan beide kanten een zenuw probleem heb links meer dan rechts. Gisteren geweest voor me eerste gehoorapparaatjes maar zie er best tegen op als ik eerlijk mag zijn. Ik ben 35 jaar en chronisch ziek en dit er nu bij vind best spannend allemaal.

*update na gesprek*

bezoek aan specsavers, moet wel nog 2 weken wachten krijg op maat gemaakte hij zei ik heb nooit eerder iemand zo doof hier gekregen. aan de ene kant krijg ik een power en aan de andere kant een normale en krijg hier thuis ook 2 dingen dat ik de bel en de tv goed kan horen (soort van koptelefoon) ook gaat er dan iets knipperen hier in huis als de bel gaat,
Links bijna 100db en Rechts 45db verlies.

Ik heb al meerdere winkels bezocht hier in de buurt en was ook niet gelijk mijn eerst keus maar hoe hij mij behandelde en uitleg wat de mogelijkheden waren en zelfs met mijn kno in overleg ging waar ik bij was tegenover de andere vind ik gewoon echt super heb straks eerst 2 maanden proberen en in die maanden belt mij kno meerdere keren op om te kijken hoe ik wordt geholpen en hoe het mij bevalt.

En de audiciën zei mij ook als je geen vertrouwen heb in mij dan is dat je goed recht vertrouwen moet wederzeids zijn maar voor nu heb ik er een heel goed gevoel bij.

Links krijg ik : Advance 315 BTE P (toonbocht/tube op links)
Rechts krijg ik: Advance 315 OTE (toonbocht/tube op rechts)

Krijg ook (krijg nog te horen welke precies) een oplossing dat ik de tv kan horen en ook dat de bel voor mij voelbaar is en dat er een lamp gaat knipperen hier in huis.

In weinig tijd veel gebeurd behalve van me oren ben ik zelf meervoudig gehandicapt helaas dus kan er allemaal nog wel bij (not)
Ik hoop hier wat steun en hulp te vinden.

Bedankt allemaal voor lezen
Liefs Aniya
Believe in yourself and NEVER give up!

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”