Ik ben Gonda

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
hillegonda

Ik ben Gonda

Bericht door hillegonda » za 16.06.2007 12:54

Oké dan, ik zal mij in het kort ook even voorstellen.
Ik ben een vrouw van 47 jaar, vanaf mijn geboorte slechthorend. Waarschijnlijk ook door een vroeggeboorte (dat las ik ook bij iemand anders), en mijn ouders kwamen daar achter toen ik 4 jaar oud was.
Ik heb op normale scholen gezeten, wat niet altijd vlekkeloos ging. Mijn eerste hoorpapparaat kreeg ik op 11 jarige leeftijd, een Widex. Ik droeg hem niet vaak, want pubers willen nou eenmaal niet opvallen....
Toen ik 18 was, werd ik verstandiger, en kwam er achter dat 2 hoorapparaten misschien beter zouden werken. Ik heb een gehoorverlies van 70%, dus dat was geen overbodige luxe!
Momenteel heb ik de Widex Senso Diva, naar tevredenheid. Ik werk (full time) als apothekersassistent in een openbare apotheek, en het gaat prima met de communicatie, alhoewel ik soms wel het gevoel heb dat ik op mijn tenen moet lopen. Waarschijnlijk herkenbaar voor iedereen die slechthorend is.... Maar goed, ik kan me redden in het dagelijkse leven!
Dat was het in het kort. Natuurlijk kan ik boekwerken schrijven over mijn ervaringen als slechthorende, maar dat zou te lang worden :wink:

José

Bericht door José » za 16.06.2007 13:06

Hallo Gonda,

Welkom op het Forum :-D

Wat fijn dat je tevreden bent met je Widex Senso Diva.
En je hebt een leuke baan. Het is zeker herkenbaar dat je niet altijd alles kan volgen en nog moeite moet doen om goed te horen.

En wat betreft je ervaringen schrijven over je slechthorendheid, kun je hier terecht. :cool:
Kies een rubriek uit waar je onderwerp over gaat en ga schrijven, dan komen er vast reakties op. Succes ermee. :D

Groetjes, José

José

Bericht door José » wo 20.08.2008 13:04

Hallo Gonda,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag :D
En ik wens je vandaag een hele fijne dag :cool:

En hoe gaat het nu met jou en je Widex Senso Diva?

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”