Ik ben Marleen

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Marleen

Ik ben Marleen

Bericht door Marleen » ma 18.06.2007 10:47

Hallo, ik zal mij ook maar even voorstellen.

Ik ben Marleen Roos, 25 jaar en ik woon in Den Haag. Ik ben rond mijn 3de jaar slechthorend geworden en draag dan ook al sinds die tijd hoortoestellen. Ik heb een verlies van 80DB.

Ik heb een fulltime baan, als secretaresse. Dit doe ik al sinds anderhlaf jaar.

In april ben ik naar een lezing geweest van de NVVS over de psychische gevolgen van slechthorendheid, naar aanleiding daarvan heb ik mij aangemeld bij het VIA in Leidschendam. Het was voor mij confronterend om erachter te komen dat er al jaren instanties bestaan om slechthorenden te helpen en te begeleiden terwijl mijn ouders toendertijd zo door alle instanties in de steek zijn gelaten. Door het gemis daarvan wil ik proberen bij het VIA toch iets te vinden om het allemaal wat makkelijker te maken want ik heb als slechthorende toch last van een aantal klachten/struikelbolkken waarvan ik niet goed weet wat ik daarmee verder moet.

Ik moet ook nog even vermelden dat ik dit een erg mooi forum vind en ik vind het een stuk praktischer dan het vorige emailsysteem.

Groetjes, Marleen

José

Bericht door José » ma 18.06.2007 17:37

Hallo Marleen,

Welkom op het nieuwe Forum.

Wat fijn om te lezen dat de lezing in April je zo heeft aangesproken, dat je daar door je bij het VIA hebt aangemeld.

En bedankt voor je mooie compliment over het forum, en ik hoop dat je hier verder nog meer informatie zal vinden die je zoekt. :cool:

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”