Bjorn

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
blauwe

Bjorn

Bericht door blauwe » do 26.07.2007 15:13

Ik ben Bjorn.Ik heb overgevoelige gehoorzenuwen,waardoor ik nu vaak met gehoorbescherming moet rondlopen.Ik heb het al heel mijn leven lang en ik weet nog niet wat het is,ik ben nog bezig om 'n doorverwijzing te vragen naar de KNO-arts,dat heb ik al met 'n audiciën besproken.

Mazzeltov

José

Bericht door José » do 26.07.2007 17:12

Hallo Bjorn,

Welkom hier op het forum.

Je schrijft dat je overgevoelige gehoorzenuwen hebt. Volgens mij heb je dan "hyperacusis". En wat erg dat je daar nu al je hele leven last van hebt. (* ik heb er zelf een korte tijd last gehad van overgevoeligheid van geluid en heb nu zelf last van Tinnitus).
Ik vind het heel verstandig van je dat je een doorverwijzing hebt aangevraagd naar de KNO-arts. :cool:

Er wordt de laatste tijd veel aandacht aan hyperacusis besteed, want het komt ook steeds meer voor.>>klik hier voor meer informatie en via NVVS kun je nog meer informatie vinden en waar je hulp kunt vinden voor hyperacusis.Info>>Wie helpt mij verder? is er 1 van. Op de hoofdpagina van www.nvvs.nl kun je nog meer informatie vinden onder het kopje: Problemen met horen? en vervolgens in het volgende venster klik je op hyperacusis

Verder hoop ik dat je hier nog meer lotgenoten zal vinden waar je ervaringen mee kunt uitwisselen. En tips krijgt voor je probleem.

Groetjes, José

blauwe

Bericht door blauwe » za 28.07.2007 19:39

Het kan ook hooggevoelige gehoorzenuwen zijn,maar in ieder geval bedankt voor jouw diagnose.Ik heb nu iets om eerst mee naar de huisarts te gaan voor de doorverwijzing.

Mazzeltov

José

Bericht door José » di 01.01.2008 13:22

Hallo Bjorn,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag :D

Ik wens je een hele fijne verjaardag vandaag. :cool:

Hoe gaat het nu met je?

Groetjes, José

José

Bericht door José » do 01.01.2009 22:47

Hallo Bjorn,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag :D

Ik hoop dat je vandaag een fijne dag hebt gehad :)

Hoe gaat het nu met je?

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”