Voorstellen ik ben Nicole

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Nicole

Voorstellen ik ben Nicole

Bericht door Nicole » vr 28.09.2007 20:59

Hallo,
Ik ben Nicole, en heb sinds kort gehoortoestellen op proef. Ik blijk een erfelijk gehoorprobleem te hebben waar ik nu pas sinds kort achter ben gekomen via de KNO arts. Ik heb altijd wel wat moeite gehad met mensen te verstaan, vooral als het wat lawaaig is, maar heb nooit gedacht aan gehoorapparaatjes. Ik hoor de middentonen (1000 en 2000 Hz) niet goed. (50 dB) Ik vraag me af wat voor gehoorapparaat daarvoor het beste is. Ik heb nu de ReSound Plus5 Mini-AHO op proef.
Ik hoor weinig verschil in mensen wel/niet verstaan, met of zonder de apparaatjes die ik nu heb. :?

José

Bericht door José » vr 28.09.2007 21:14

Hallo Nicole,

Welkom hier op het NVVS/FOSS forum :D

Wat vervelend dat je een erfelijk gehoorprobleem hebt. Maar gelukkig, heb je nu hoortoestellen om weer te kunnen horen.

Ja, vraagt je af of je wel de juiste hoortoestellen hebt. Ik denk dat je een goed toestel hebt, maar misschien zijn je instellingen nog niet juist. En zou je weer terug moeten gaan naar je audicien. En dan moet je proberen uit te leggen wat je mist en vooral op welke moment dus in jou geval het spraakverstaan.

Onder de rubriek Informatiehoek staan heel veel informatie over: hoortoestellen, waar je op kan letten en welke merken er zijn enz.

Groetjes, José

José

Bericht door José » do 03.04.2008 21:47

Hallo Nicole,

Hoe gaat het nu met je sinds je vorig jaar hoortoestellen hebt gekregen?
Heb je nog steeds ReSound Plus5 Mini-AHO? Of ben je inmiddels over gestapt op een ander?

Ik ben benieuwd.

Groetjes, José

José

Bericht door José » do 01.05.2008 14:56

Hallo Nicole,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag :D

Ik wens je een hele fijne verjaardag vandaag :cool:

Hoe gaat het nu met je?

Groetjes, José

José

Bericht door José » vr 01.05.2009 23:39

Hallo Nicole,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. :)
Hoe gaat het nu met je ?

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”