Splinter stelt zich voor

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Splinter

Splinter stelt zich voor

Bericht door Splinter » zo 03.02.2008 16:21

Hi, ik ben Splinter, vrouw, 37 jaar, en a.s. dinsdag krijg ik voor het eerst hoortoestellen. Mag meteen beginnen met 2, maar het zijn dan ook goudkleurige!!!
KNO-arts heeft erfelijke doofheid als oorzaak genoemd, maar bij navraag niemand gevonden in de familie met hoortoestellen voor zijn 60e, laat staan voor zijn 40e. Hier valt dus nog wat uit te zoeken... :P
Gehoorverlies beide zijden gemiddeld 40db, hogetonenverlies. Viel me op dat alle reclame voor hoortoestellen, openingstijden audiciens noem maar op allemaal gericht zijn op 50 jaar en ouder.
Ik ben 37, maar volgens de reclamefolders was ik al actief als ik nog wandelde en met mijn kleinkinderen speelde...
Ben door gehoorverlies snel in een wereld beland waar ik niets van wist, maar ik leer snel!

Groetjes,
Splinter

José

Bericht door José » zo 03.02.2008 20:04

Hallo Splinter,

Welkom hier op het forum :D

Ik ben heel blij voor je dat je a.s. dinsdag je eerste hoortoestellen mag ophalen. En wauw goudkleurige nogwel :cool: Welke krijg je?

Er zal een wereld voor je open gaan. :D
Natuurlijk zal je even aan het nieuwe geluid moeten wennen, maar het komt goed.

Ik wens je dan ook heel veel succes dinsdag. :gg2:

Hou je ons op de hoogte hoe het gaat?.

Groetjes, José

Splinter

Bericht door Splinter » ma 04.02.2008 08:41

Hi José,

Ik ga mijn eerste uitproberen, Siemens Centra Active. Ik wilde eigenlijk paarse, of donkerblauwe ofzo 8-) , maar die hebben ze alleen in de oorhangers met oorstukjes. En omdat het bij mij nu nog kan, heb ik om zo min mogelijk in mijn oor gevraagd, een LIHO (luidspreker in het oor). Dus zeker niet van die kleine dingen in mijn oor en zeker geen beige! Delta Oticons (die leuke driehoekjes in alle kleuren van de regenboog) kunnen bij mij helaas niet, dus dan maar die Centra Active. Maar die zijn er alleen in huid- en haarkleuren, "zodat niemand ze kan zien". Kortom, de goudblonde uitgekozen 8-) en meteen een brief naar Siemens dat juist de Activeline met racinggreen en midnightblue zou moeten zijn uitgevoerd! Zo'n setje oorhangers kost 4000 euro, dan wil ik wel leuke! Ik ben 37, geen 87... :P
Kortom, ik ben zelf ook erg benieuwd.

Groet,
Splinter

José

Bericht door José » do 03.04.2008 21:49

Hallo Splinter,

Hoe gaat het nu met je?

Heb je nu nog de Siemens Centra Active? of Ben je inmiddels overgestapt op een andere?

Ik ben benieuwe hoe het is.

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”