Mijn naam is Anne-Marie

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Anne-Marie

Mijn naam is Anne-Marie

Bericht door Anne-Marie » vr 25.04.2008 21:34

Hoi hoi ik zal me hier even voorstellen.

Mijn naam is Anne-Marie en ben nog 26 jaar oud ( binnenkort 27 )en ik ben slechthorend ( erfelijke afwijking aan het slakkenhuis ).
Ik ben getrouwd met Johan ( 29 jaar oud ) ( goedhorend) samen hebben wij 3 kinderen.

De oudste is onze zoon Siebren, hij is geboren 18 april 2006 dus is net 2 geworden.. Dit is een mooi en gezond mannetje die het gewoon heel goed doet.....

En dan komt onze tweeling Noah ( zoon ) en ELise ( dochter ), zij zijn geboren 19 november 2007, 7 weken te vroeg. Ze hebben 5 weken in het ziekenhuis gelegen, echte prematuurtjes. Tot een maand geleden wilde ze niet groeien toen is er uit gekomen dat de hypofyse te snelwerkt en is ook via een gehooronderzoek naar voren te gekomen dat ze beide slechthorend zijn..... Dus de ene teleurstelling na de ander, maar ja

En nu zijn we gisteren oorstukjes gaan laten maken en nu krijgen we 19 mei de gehoorapperaten.

Nu probeer ik dus eigenlijk gewoon in contact te komen met andere "lotgenoten" zodat ik gewoon eens mijn vragen kwijt kan en verhalen.....
maar goed zijn er nog vragen stel ze me maar gewoon hoor :D

groetjes anne-marie

Anne-Marie

Bericht door Anne-Marie » vr 25.04.2008 21:35

o ja heb 50 - 60 DB verlies was ik nog vergeten te vermelden

José

Bericht door José » vr 25.04.2008 22:05

Hallo Annemarie,

Welkom hier op het forum :D

Zo wat een rijk dom, 3 kinderen :D hartstikke leuk.
Maar wel vervelend dat je tweeling allebei slechthorend zijn. :-(
Tja, dan zit je opeens in een heel andere wereldje en weetje natuurlijk niet goed waar je terecht komt en terecht kunt. Al ben je zelf wel slechthorend. Het is natuurlijk nu wel anders omdat het je kindjes zijn.

Nou, hier op het forum zijn er ouders met jonge kinderen die ook slechthorend zijn en zij kunnen jullie vast tips en adviezen geven over het één en ander.

Ook staat er hier op het forum tal van diverse nuttige informatie.

Ik hoop dat jullie hier de antwoorden zullen vinden die jullie zoeken.

En in ieder geval heel spannend dat jullie zoon Noah en dochter Elise hun toestellen krijgen. Heel veel sterkte en succes 19 mei.

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”