Mijn naam is Jeff

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Jay

Mijn naam is Jeff

Bericht door Jay » do 07.08.2008 12:26

hoi ik ben Jeff 43 jaar ben al 20 jaar slechthorend waarvan de laatste 5 jaar ernstig slechthorend 80db verlies in beide oren, oorzaak otosclerose :( heb gisteren toevallig nieuwe hoortoestellen besteld bij hans anders (geen eigen bijdage!) :-D van het merk interton, type megapower het waren de sterkste die ze hebben, dus ben benieuwd, over 3 weken is de aanpassing.
wel leuk dit forum omdat ik eigenlijk geen andere slechthorenden ken in me vriendenkring :-)
gr. Jeff

José

Bericht door José » do 07.08.2008 13:35

Hallo Jeff,

Hartelijk Welkom hier op het forum :D

Tja, otosclerose is niet leuk :-( ik hoop voor jou dat het stabiel blijft.
En ik hoop dat je met deze nieuwe hoortoestellen straks weer beter kunt gaan horen. :cool:

Ik ben heel erg benieuwd naar jou ervaringen straks met dit voor mij onbekende merk Interton.

Het zal wel wennen zijn om straks met 2 hoortoestellen weer te kunnen horen. Hou ons op de hoogte :cool:

Groetjes, José

Jay

Bericht door Jay » do 07.08.2008 14:25

hoi Jose tnx voor je reactie :-D

zal idd straks weer wennen worden aan 2 nieuwe hoortoestellen, moet er wel bij zeggen dat ik al 15 jaar 2 toestellen draag dus wel de nodige ervaring ermee, maar idd elke 5 jaar nieuwe toestellen is zeker wennen de eerste maanden :-( zal straks zeker me ervaringen over die intertons posten, dit is voor mij ook de eerste keer dat ik met Hans Anders in zee ga dus, kan tot nu toe zeggen dat ik daar uitstekend ben behandeld! :-D

José

Bericht door José » vr 08.08.2008 09:41

Hoi Jeff,

Ja, ik las elders hier op het forum al dat je al langer ervaring hebt met HA. :)
En idd is het altijd weer wennen aan de nieuwe klankkleur van een toestel. :snif:

Ik kijk uit naar jou ervaringen. :D

En misschien is het ook goed om jou ervaringen over deze merk toestellen en de ervaring met Hans Anders te vermelden op de vernieuwde website Hoorwijzer.
Klik Hier >>>HOORWIJZER en daar staat ook nog andere nuttige informatie op.

Groetjes, José

Jay

Bericht door Jay » vr 08.08.2008 10:26

hoi Jose

ja bij hoorwijzer stond ik al geregistreerd :-D
helaas stond er daar nog geen info over de interton hoorapparaten, maar zal straks zeker daar me ervaringen er over posten :D

gr. Jeff

Nipnip

Hallo Jeff

Bericht door Nipnip » ma 08.09.2008 14:38

Hallo Jeff,

Ik ben benieuwd, ben je naar HA overgestapt vanwege de prijs? Je hoort zoveel verschillende berichten over Hans, dus vroeg het mij zo af...

groet,

Irene

José

Bericht door José » ma 24.11.2008 16:00

Hoi Jay,

Hoe gaat het nu met jou?
En ben je al verder gekomen met je hoortoestellen.?

Groetjes, José

José

Bericht door José » vr 02.01.2009 21:22

Hoi Jeff,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag :D
Ik wens jou een hele fijne verjaardag vandaag. :cool:

Hoe gaat het nu met jou?

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”