Ik ben Heleen

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
heleen

Ik ben Heleen

Bericht door heleen » za 11.10.2008 20:42

Mijn naam is Heleen, ik ben 45 jaar oud, ik ben van mijn geboorte al slechthorend. Ik draag twee toestellen. De eerste toestel die ik kreeg was toen ik 5.5 jaar oud was. Ik heb in Rotterdam op school gezeten, Hildernisseschool, speciale school voor slechthorende en spraakgebrekkigen. Daarna ben ik naar reguliere voortgezet onderwijs gegaan, Lagere land en tuinbouwschool in Dordrecht.
Ik ben de enige die slechthorend is van de hele familie. Bij mij is het puur omdat ik te lang in de geboortekanaal gezeten heb. Jarenlang had ik gehoorverlies van 40-45 db, sinds een jaar of 10 zit ik op 70 db gehoorverlies.

Ik zag dat er een rubriek ouders met kind die slechthorend is..ik verhuis even daar heen..

Ik kom hier om te lezen en zo, en wie weet steek ik nog wel wat op.

groetjes Heleen

José

Bericht door José » za 11.10.2008 22:06

Hallo Heleen,

Welkom hier op het forum :D

Mag ik vragen welke type toestellen jij hebt?
Ik ben nieuwsgierig wie wat heeft en wat de ervaringen zijn met een bepaalde type toestel.

Je schrijft dat je gehoor in de loop van de jaren minder is geworden, ik hoop voor jou dat het stabiel blijft.

Verder Kijk en lees rustig rond op het forum.
En ik hoop dat je hier de informatie vind die je zoekt. :cool:

Groetjes, José

heleen

Bericht door heleen » zo 12.10.2008 08:53

ik heb Phonak EXTRA 311 AZ Forte.
Deze heb ik nu 5 maanden, ik ben nog steeds bezig met afstellen, maar ik ben bijna klaar er mee.

groetjes Heleen

heleen

Bericht door heleen » do 07.07.2011 21:27

inmiddels 3 jaar later. De instelling heeft ruim 7 maanden geduurd. Ze zijn nu goed. ik ben zeer tevreden met deze toestellen.

José

Bericht door José » vr 08.07.2011 10:56

Hoi Heleen,

Fijn dat je ons laat weten dat je nu de prettigste instelling hebt. :cool:
En fijn om te horen dat je tevreden bent over jou keuze toestellen. :D

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”