even voorstellen

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
opa cor

even voorstellen

Bericht door opa cor » vr 28.11.2008 22:31

Hallo. Ik ben nieuw hier daarom stel ik mij even voor.
Ik ben eem man van 79 jaren jong. Sinds 1984 ernstige meniere en lichte tinnitus.
In de loop der jaren verergert en plm rond 1995 links geheel doof en rechts slechthorend. De meniere is wat uitgedoofd maar de tinitus is toegenomen tot vier gelijktijdige wisselende geluiden.
Vanaf 2005 ben ik prachtisch doof voor het spraakverstaan.
Middels een gehoortoestel vang ik nog wel geluid op maar slecht vertaanbaar. Allen de wat hogere stemmen kan ik, mits zonder bijgeluiden, nog enigszins verstaan.
Ik ben al wat langer actief op de t en m site.

De naam opa cor ontleen ik aan mijn kleinzoon van 11 , die mij destijds geholpen heeft om met de computer om te gaan. Hij heeft mij bij nhet aanmelden op genoemde sites deze naam gegeven.

Medio maart heb ik een herseninfarct gehad, waardoor ik rechts, z.g uitval heb gehad. Ik ben daarvan herstellende. Ik heb nog wel een rijbewijs, maar heb mij auto van de hand gedaan.
Ik verplaats mij thans met een scootmobiel..Dat gaat prima.

Ik ben voornemens mezelf, door te gaan lezen, in te leven in deze site

vr.gr opa cor

José

Bericht door José » za 29.11.2008 00:32

Hallo Opa Cor,

Welkom hier op deze forum :D

Wat geweldig dat u met zo'n "jonge" leeftijd goed om kunt gaan met een PC en Forums :cool:

Maar wat vervelend van de ernstige vorm van Meniere en mate Tinnitus ( wat net zo erg is :-( ).

Ook vervelend dat u met een hoortoestel geen voldoende spraakverstaanbaarheid meer hebt.

Heeft u wel eens geinformeerd naar een CI of u daarvoor in aanmerking kan komen ? CI = Cochleaire Implantaat.
En dat zou een uitkomst zijn voor u om weer te kunnen spraakverstaan en andere geluiden te kunnen horen. :)

Ik hoop dat u hier op deze forum de informatie vind die u zoekt.
En ik wens u heel veel beterschap en voorspoedig herstel van uw herseninfart.

Groetjes, José

opa cor

Bericht door opa cor » za 29.11.2008 12:59

Dank voor het woord van welkom. Ik ben door mijn kleinzoon wegwijs gemaakt op de computer. Daar ben ik erg mee in m'n sas. Ik kan nu tenminste met veel mensen communiceren. Ik heb msn- hyves en deze forums om bezig te zijn. Ik maak soms nog wel wat fouten maar die neem ik op den koop toe.
Een C.I. heb ik wel eens overwogen maar bij nader inziens heb ik daar vanaf gestapt. Ik kan redelik goed met mijn handicapts omgaan. Hoewel ik er soms wel eens van baal ga ik er niet echt onder gebukt.
Ik doe wat ik kan en daar heb ik vrede mee.

vr.gr opa cor

José

Bericht door José » do 01.01.2009 22:50

Hallo Opa Cor,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag :D
Maar ik vraag mij af of het wel klopt? Want u schrijft dat je 79 jaartjes jong bent, en volgens het forum systeem bent u vandaag 39 jaartjes jong geworden :P

Dus of u ziet er ongelofelijk goed uit voor u leeftijd of u heeft een klein typfoutje gemaakt in de geboorte datum.

Groetjes, José

opa cor

Bericht door opa cor » vr 02.01.2009 12:31

Ik denk toch echt dat het typefoutje niet bij mij zit. Het is mij opgevallen dat ook op de andere forums opvallend veel mensen 39 jaren jong zijn. Ik heb mijn geboortedatum diverse keren gewijzigd in mijn profiel naar 06-06-1929 maar hardnekking gaat er steeds blijkbaar iets fout.
Jammer want 39 zou wel een mooie leeftijd zijn he.
Overigens bedankt voor de attente berichtgeving en ik zal het profiel weer een keertje wijzigen.
Dat goed uitzien klopt overigens wel !!!! haha

beste wensen en veel groeten c.boogaart ( opa cor )

José

Bericht door José » za 06.06.2009 22:23

Hallo Opa Cor,

Hartelijk Gefeliciteerd met uw 80e verjaardag :D
Ik hoop dat u een hele fijne verjaardag hebt gehad vandaag. :cool:

Hoe gaat het verder met u?

Groetjes, José

opa cor

Bericht door opa cor » za 06.06.2009 22:51

Het gaat goed met mij. De aanvallen meniere blijven weg. Wel duizelig en mijn gehoor neemt steeds verder af. Gesprekken kan ik niet meer volgen, maar ik kan er goed mee omgaan.
Bedank voor de felicitatie.

vr.gr opa cor

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”