Voorstellen Anja

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Cooltennis

Voorstellen Anja

Bericht door Cooltennis » za 22.08.2009 23:36

Hallo,

Ik ben Anja v. Steenbrugge ben geboren in 23-02-1989 ben ook slechthorend al vanaf geboorte, ben 13 weken te vroeg geboren en als couveuse kind vrij lang in ziekenhuis gelegen.

Ben niet alleen slechthorend maar ook begrips / taalproblemen.

Heb als jeugd bij kleuter/ basisschool Efthta dove school gezeten, wegens kon goed praten werd ik verplaats naar basischool De voorde school waar ook andere kinderen slechthorend zijn. Middelbare school op de De Weerklank school gezeten 6 jaar lang. Nu sinds momenteel doe ik per sept 2008 horeca assistend roc opleiding. Ik zit nu ook weer in speciaal onderwijs normaal gesproken doet roc opleiding 1 jaar over. Mijn afdeling is voor moeilijk lerende kinderen dat de opleiding in 2 jaar over doen verspreid met meer hulp. Nu zit ik 1x in de week op school 3-4 dagen werken, werk bij Villa La Ruche.

Ik ben nu eindelijk na 2 scholen waarbij als slechthorend bekend is op school in hele ander fase terecht dat ik nu als enige slechthorend bent van mijn klas. Dat was ff nogal wennen.

Ik besteed graag in mijn hobby met website's en tennis.
Ik heb als eerst paard gereden rond leeftijd dat ik 10 werd. Erna vond ik het niks, dat ik ermee gestopt bent. Omdat best moeilijk was om geschikte sport te zoeken en of het kon wegens slechthorendheid. Ik ben tennis wezen proberen, Begon in toen ik 13 was aan tennis en dat doe ik momenteel nog steeds. :) Dat ging dus goed.

Ik maak zelf een website, http://www.cooltennis.nl Puur over tennis en over mij zelf soort weblog achtige website. Ik maak ook website voor klanten waarbij ik beetje zakcentjes verdiend.

Ik hoop bij deze genoeg heb vertreld over me zelf. Heb je vragen kun je altijd vraag stellen.

Gr Anja

José

Bericht door José » zo 23.08.2009 21:42

Hoi Anja,

Wat leuk dat je nu ook hebt voor gesteld. :)
Nu heb ik wat beter beeld van je.

Wat goed van je dat je door hebt gezet wat betreft je opleiding.
En fijn dat je nu eindelijk een plek hebt gevonden waar je met je slechthorendheid je opleiding kunt doen. :cool:

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”