Nieuw lid: Arend

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Eagle

Nieuw lid: Arend

Bericht door Eagle » do 18.02.2010 17:51

Even voorstellen voordat ik jullie lastigval met vragen :P

Ik ben dus Arend, getrouwd en heb dochter van bijna 5. Ik ben 42 jaar jong en al evenlang slechthorend. Mijn moeder had tijdens zwangerschap rode hond.

Toen ik 2 jaar was kreeg ik al hoortoestel in vorm van kastje met snoertjes naar mijn oren. Was vaker uit dan aan...... ondingen waren dat. Was ook vaak kapot, vooral die kwetsbare snoertjes. Toen ik 7 jaar was kreeg ik mijn eerste AHO toestel. Daar was ik dan ook heel erg blij mee. Begon met Widex....daarna Philips (ja die had toendertijd ook hoorapparaten) en daarna twee generaties Phonak. Binnenkort krijg ik weer nieuwe.....waarschijnlijk weer Phonak. Bevalt mij gewoon erg goed en qua klankkleur voor mij prettig. Huidige hoorapparaten zijn 10 jaar oud! Maar wel inmiddels kapot en heb ik vorige generatie Phonak in. Doen ook al niet geweldig. :-(

Zal binnenkort voor het eerst moeten wennen aan digitale hoorapparaat (daar ga ik dus vragen over stellen in de andere draadjes).
Ik heb me al aardig voorbereid en heb al hoorapparaten op het oog. Ik denk in 1e instantie aan Phonak Versáta. Een ander optie is Certéna. Siemens heeft ook aardige innovatieve hoorapparaten. Maar heb ooit Siemens uitgeprobeerd en die beviel mij niet. Bovendien heb ik de indruk dat Phonak op meerdere gebieden wat beter scoort. In ander draadje meer daarover.

José

Bericht door José » vr 19.02.2010 12:59

Hallo Arend,

Welkom hier op het forum :)

Je bent een ervaren hoortoestelgebruiker, en dat is heel fijn.

Ik kijk uit naar jou "nieuwe" ervaringen met je nieuwe digitaal hoortoestel.
Overigens er bestaan nog wel analoog toestellen.

Groetjes, José

Eagle

Bericht door Eagle » vr 19.02.2010 20:42

Hoewel er analoge hoorapparaat op de markt zijn, wil ik juist de overstap naar digitaal wagen. Eens zal ik eraan moeten geloven en die moment is nu. Maar ik vind het niet erg en zie het zelfs naar uit. Ik ben heel benieuwd. De ervaringen zal ik zeker op dit forum delen.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”