Voorstellen

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
femmie

Voorstellen

Bericht door femmie » za 18.09.2010 14:06

Hallo,

Ik ben (helaas) nieuw hier op het forum.
Ik had vanmorgen al een berichtje geplaatst http://forum.nvvs.nl/forum_oud/algemeen ... =3503#3503 die voor mij wel enige spoed is en had even geen tijd me voor te stellen, maar bij deze wel en dus alsnog.

2 wkn geleden heb ik een buisje gekregen vanwege acute middenoorontsteking. Dit is niet goed gegaan, het gaatje is doorgescheurd en heb nu een groot gat in mijn trommelvlies. Het buisje is er inmiddels uit. Vanaf vorige week woensdag heb ik een piep in mijn hoofd, ik had altijd wel wat geluid, alsof er ergens een laptop aan het laden was, maar dat hoorde ik alleen in bed en was verder niet echt hinderlijk. Nu zit er een hele hoge piep bij en een middentoon alszijnde fluit. Die laatste gaat ook wel eens weg.

Ik moet zeggen dat ik erg onzeker ben geworden, ik heb nu in 2 wkn tijd de 3e paar oordruppels en er staat keer op keer op dat je ze NIET mag gebruiken bij een trommelvliesperforatie.
Afgelopen donderdag de kno gesproken en die heeft me de risicos vertelt en welke afwegingen ze waarom genomen heeft. Dat heeft me veel duidelijkheid gegeven.

Ik heb getwijfeld me hier wel of niet aan te melden omdat ik bang ben hier ook dingen te horen die me alleen maar bang maken en waar ik niks aan heb, maar aan de andere kant, ik heb besloten het toch te doen en hier tips te krijgen die me juist wel kunnen helpen.

Rosy

Bericht door Rosy » zo 03.10.2010 19:45

Hallo Femmie,

Hoe gaat het nu met je? Hebben de oordruppels gewerkt? Heb je nog steeds last van de piepgeluiden? Hebben ze de perforatie verholpen of groeit dat vanzelf weer dicht?

Ik hoop dat je inmiddels minder onzeker bent en dat het beter met je gaat!

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”