even voorstellen

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
anneke

even voorstellen

Bericht door anneke » ma 20.09.2010 19:15

Hoi Allemaal,

Ik ben anneke, woonachtig in Velp (arnhem).
Woon samen met partner, hebben 3 kinderen, 2 honden, 2 paarden en 2 konijnen.

Ben slechthorend, heb gehoorapparaten geprobeerd, maar hier kan ik helaas niet tegen, ben door mn professor wat hulpmiddelden betreft opgegeven.

Ben werkzaam in een supermarkt, leuk werk, maar zoek toch iets anders waar ik niet zoveel met mensen in contact hoef te zijn, of klanten te woord hoef te staan.

Voor mij betekent *doof* zijn zeker geen handicap, ik geniet van de stilte, dit uit zich vooral als ik met mn paarden of honden bezig ben, hierbij gebruik ik geen geluid, doe alles met mn lichaam.

Het jammere vind ik wel dat de horende wereld er meer moeite mee schijnt te hebben.

Ik hoop op dit forum vooral lotgenoten te vinden, raad te vragen en vooral leuke contacten op te doen.

Gr Anneke

Rosy

Bericht door Rosy » zo 03.10.2010 19:40

Hoi Anneke,

Ben je altijd al slechthorend geweest?
Wat een nare situatie dat je wat hulpmiddelen betreft bent 'opgegeven'. Komt dat doordat je geen dingen in/aan je oren kunt verdragen?

Wat knap dat je tnt in een supermarkt werkt!! Ik wordt er al moe van een boodschapje doen (veel mensen, gekletter van karren en muziek).
Maar nu ben je op zoek naar wat anders. Heb je wel al een idee wat je je wilt doen?

Succes met het vinden van ander werk en veel plezier met je grote 'gezin'!

anneke

Bericht door anneke » zo 03.10.2010 20:55

Hoi Rosy,

Ik ben al een hele tijd slechthorend, alleen de laatste 2 jaar is het achteruit gegaan.

Ik kan idd niets verdragen in en om mn oren, heb gelijk ontstekingen, en das wel erg pijnlijk.

Wat betreft werk, tja ik moet toch ergens de kost mee verdienen, had me aangemeld bij ggmd voor doven en slechthorenden, maar daar kom ik helemaal geen stap verder.

Ik zou een beroepskeuze test krijgen, wilde namelijk graag weer een studie volgen, wat gerichter op mn doofheid zeg maar.

Maar omdat ik een baan heb ( uit nood) krijg ik niets vergoed, moet dus werkeloos zijn, wil ik hulp krijgen, beetje vreemd allemaal.
Dus nu maar gewoon uitzingen, als ik een dag gewerkt heb moet ik 2 dagen bijkomen, veel slapen enz

En jij dan, al lang slechthorend??

Gr Anneke

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”