Piep, nu al een week!

Algemene discussie, ervaringen, opmerkingen over slechthorendheid en hoorproblemen.

Moderator: Forummoderator

Roland
Beginner
Beginner

Piep, nu al een week!

Bericht door Roland » zo 08.09.2019 13:16

Hallo lieve mensen,

Mijn naam is Roland en ik begin een beetje gek te worden... Vorige week zijn we even in de stad geweest om wat gezellig te drinken.
We zijn bij één tent een uurtje geweest denk ik. Toen we binnen kwamen vond ik de muziek al onaangenaam hard staan.
Normaal heb ik oordoppen mee maar die dag net even niet... Dus één drankje gedaan en ik wou weg omdat ik niet goed tegen die herrie kon.

Verderop even wat gedronken in een rustige omgeving. Hehe rust. Daarna lekker naar huis... Lekker geslapen en de zondag van alles gedaan.
In de avond dat ik weer alleen thuis was viel het mij op dat ik een heel zacht piepje hoorde... Goh dat is raar...

Inmiddels ben ik een week verder en die piep is erger geworden. Het overstemd nu de TV zelfs. De gezellige TV doet mij nu wegvluchten.

Ik maak mij heel ernstige zorgen over mijn oren. Want wat ik lees over mogelijke Tinnitus is niet mals. Ik kan mijzelf wel voor de kop slaan
dat ik die doppen niet mee had. Notabene op maat laten maken...

Donderdag heb ik een afspraak bij beterhoren om mijn gehoor te meten. De mevrouw stelde mij gerust dat het geluid er
dan waarschijnlijk al niet meer zou zijn. Tuurlijk heb ik in het verleden wel eens een piep in mijn oren gehad na lawaai.
Daarom had ik die doppen ook. Maar dit is anders voor mijn gevoel... HELP!!! :cry: :cry: :cry:

Ik ben zóóóó bang dat ik nu tinnitus heb... :( :( :( Het is net zo'n geluid als dat men tandsteen van je tanden haalt bij de tandarts...

Ik las iets over een mogelijke behandeling: https://zorgnu.avrotros.nl/nieuws/item/ ... -tinnitus/
Maar of dat werkt?

Ik wordt echt gek van die piep... :cry: :cry: :cry:

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen ervaringen en overige voor en door volwassenen”