even voorstellen Leny/Skippy

Algemene discussie, ervaringen, opmerkingen over slechthorendheid en hoorproblemen.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
skippy

even voorstellen Leny/Skippy

Bericht door skippy » ma 31.12.2007 00:38

Hoi allemaal

Ik ben Leny en heb erg veel problemen ondervonden met audiciens....ik hoop dat ik hier goed advies krijg zodat ik mijn gehoorapparaten nu eens eindelijk probleemloos kan dragen.................

José

Bericht door José » ma 31.12.2007 12:11

Hallo Leny,

Welkom op het forum :D

Wat vervelend dat je het niet lekker loopt met de audiciens.

Het advies dat ik je kan geven is dat je opzoek gaat naar een audicien wat jou ligt, of ga naar een audicien in het ziekenhuis. Daar kunnen ze je ook heel goed helpen. Persoonlijk vind ik dat ze in het ziekenhuis iets meer aandacht en tijd voor je hebben.

Het is heel belangrijk om te weten wat je audiogram is. Dus waar zit het gehoorverlies en welk hoortoestel is geschikt voor je.

Als je al weet in welk frequentiegebied je gehoorverlies - in de hoog of lage tonen - zit, adviseer ik je om te kijken op www.hoorwijzer.nl hier kun je heel veel informatie vinden over het zoeken naar de juiste hoortoestel. Deze site is ook van NVVS en deze website wordt binnenkort vernieuwd en nog overzichtelijker en duidelijker. Maar je kunt al vast kijken en informatie zoeken.

Ik wens je een prettige jaarwisseling en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Groetjes, José

skippy

even voorstellen

Bericht door skippy » di 01.01.2008 03:22

Hoi Jose

Dank je wel, ik had al eerder door jou berichtjes begrepen dat ik dit beter via het amc kan doen..............en dat ga ik ook doen...........want ik denk dat ik dan echt wijzer word............want in Hoorn weten ze niets hiervan en loop ik al ruim en jaar te matteren en word van het kastje naar de muur gestuurd...................ik heb mijn hoorstukjes die voor de tweede keer zijn gemaakt terug gestuurd naar alfonso...........ik had de laatste keer gevraagd om de oorstukjes die het gehele oorschelp zou bedekken. En wat krijg ik???? Open oorstukjes waar ik dus niets aan heb............Nou ik ga hier dus geen discussie aan, maar volgens de directeur is dit de afspraak..............niet dus he? Maar ja ik heb dit bereikt! Ik hoef niets te betalen als het binnen een wk terug gestuurd wordt.............en dat heb ik gedaan.........dus hoef niets te betalen en heb verder niets meer met hen te te maken...............raad dus geen alfonso cortie aan........................voor andere klanten.......................dit is echt niets hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gr leny

José

Bericht door José » di 01.01.2008 13:32

Hallo Leny,

Gelukkig Nieuwjaar :D

Wat vervelend dat ze je niet het gevraagde oorstukje hebben gegeven/gemaakt. :-(

Ik denk dat je dan naar een andere audicien op zoek moet gaan die wel aan jou wensen voldoet. Toch zou de audicien waar je nu bent wel de gevraagde oorstukje moeten geven want jij bent de klant en jij bent de gene die het draagt.

Ik zelf wil altijd een gesloten flexibel oorstukje, juist omdat ik een zwaargehoorverlies heb. Heeft een open oorstukje geen zin. Want dat gaat fluiten. Daarbij vindt ik een flexibel oorstukje prettig omdat het zich aanpast aan mijn oor en soepel blijft.

Het AMC zelf maakt geen afdruk voor een oorstukje. ( op enkele uitzondering).

Hier op het forum staat een rubriek over oorstukjes.
klik hier voor>> Informatie over oorstukjes

Groetjes, José

José

Bericht door José » do 03.04.2008 21:57

Hallo Leny,

Het is al weer een poosje geleden dat je hier een berichtje hebt geplaatst.

Hoe gaat het nu met je? Heb je nu inmiddels wel de gevraagde oorstukjes gekregen?

Ik hoop het wel voor je.

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen ervaringen en overige voor en door volwassenen”