mobiele telefoon !!!

Algemene discussie, ervaringen, opmerkingen over slechthorendheid en hoorproblemen.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
LindaK
Beginner
Beginner

mobiele telefoon !!!

Bericht door LindaK » zo 05.07.2009 10:32

Mijn hele oude Nokia is overleden en ben dus dringend aan een andere toe, nu heb ik diverse telefoons uitgeprobeerd en wanneer men mij belt klinkt de toon hard genoeg, maar ik heb probleem zodra ik iemand aan de lijn heb kan ik het slecht verstaan ( te zacht).

Ik heb uiteraard mijn instellingen van mijn mobiel op zijn hardst gezet maar dit werkt niet dwz alleen wanneer de telefoon overgaat wanneer je gebeld wordt dat gaat hard genoeg maar je kunt bij de meeste telefoons niet het geluid harder zetten wanneer je met iemand praat.

Al met al wie heeft er goede ervaringen met mobiels waarbij je het geluid hard kan zetten zodra je met iemand in gesprek bent.

Grt Linda

José
Expert
Expert

Bericht door José » ma 06.07.2009 10:33

Beste Linda,

Mogelijkheden van een goed verstaanbaar mobiele telefoon kun je hier >>> LEZEN

Groetjes, José
Loslaten is achterom kijken zonder spijt, vooruit kijken zonder verwachtingen en het leven ervaren in het hier en nu

Ik wil graag mijn ervaringen delen: http://www.freewebs.com/dewereldvanci/

joepie1234
Beginner
Beginner

Re: mobiele telefoon !!!

Bericht door joepie1234 » di 12.11.2013 10:45

Met Samsung heb ik zeer goed ervaring mee ivm geluidkwaliteit en volume door mpespeler.

Nokia mobiel heb ik nooit goed kunnen verstaan en volume ophogen was een ramp ivm kraken.

Forummoderator
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: mobiele telefoon !!!

Bericht door Forummoderator » di 12.11.2013 11:24

joepie1234 schreef:Met Samsung heb ik zeer goed ervaring mee ivm geluidkwaliteit en volume door mpespeler.

Nokia mobiel heb ik nooit goed kunnen verstaan en volume ophogen was een ramp ivm kraken.
Dat waren mijn ervaringen ook, maar inmiddels zijn de meeste toestellen wel goed te verstaan met een hoorapparaat in.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen ervaringen en overige voor en door volwassenen”