Unitron

Ervaringen met hoortoestellen, solo-apparatuur en andere hoorhulpmiddelen; ervaringen met audiciëns en andere verstrekkers van deze apparatuur.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
judith
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Unitron

Bericht door judith » vr 09.12.2011 14:32

Wie heeft er ervaring met de Unitron Moxi 20 ?
Groeten Judith
Ik heb een gehoorverlies in de lage en midden tonentonen. Unitron Moxi 20 heb ik 7 jaar gehad. Niet geweldig.
Ik ga nu de Oticon opn proberen, maar de eerste week kan ik niemand verstaan.

ceesgr

Re: Unitron

Bericht door ceesgr » di 01.10.2013 09:50

Hallo Judith,
Ik heb sinds twee weken ook de Unitron en moet zeggen ik kan er nog niet aan wennen.

Zelf heb ik te kort aan hoge tonen en de geluiden komen zowel van binnen als buiten zeer scherp en onnatuurlijk over.

Vriendelijke groet
ceesgr

Forummoderator
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Bericht door Forummoderator » di 01.10.2013 12:39

Ik heb de laatste jaren de Moxi gehad (een andere versie) en toen ik recentelijk van hoortoestellen moest wisselen kreeg abusievelijk van de audicien wederom Unitron en nu wel de Moxi 20. Dit was voor mij geen verbetering dus waren de toestellen binnen een dag weer terug.

Ik vind het geluid van de Moxi 20 verre van aangenaam en in mijn geval waren de toestellen geen verbetering, terwijl dat wel de bedoeling moest zijn. Maar je moet zelf bepalen wat aangenaam voor jou is en wat de beste oplossing is bij jouw genoorverlies. Wat ik onaangenaam vind klinken kan voor een ander juist de goede oplossing zijn.

Ik vermoed dat je nog in de proefperiode zit en ik zou vragen aan de audicien of je geen andere toestellen mag testen.

ceesgr

Bericht door ceesgr » di 01.10.2013 17:17

Bianca schreef:Ik heb de laatste jaren de Moxi gehad (een andere versie) en toen ik recentelijk van hoortoestellen moest wisselen kreeg abusievelijk van de audicien wederom Unitron en nu wel de Moxi 20. Dit was voor mij geen verbetering dus waren de toestellen binnen een dag weer terug.

Ik vind het geluid van de Moxi 20 verre van aangenaam en in mijn geval waren de toestellen geen verbetering, terwijl dat wel de bedoeling moest zijn. Maar je moet zelf bepalen wat aangenaam voor jou is en wat de beste oplossing is bij jouw genoorverlies. Wat ik onaangenaam vind klinken kan voor een ander juist de goede oplossing zijn.

Ik vermoed dat je nog in de proefperiode zit en ik zou vragen aan de audicien of je geen andere toestellen mag testen.
Inderdaad zit ik in de proefperiode, zal dan ook informeren om in aanmerking te komen voor andere.
Vr. groet

ceesgr

Bericht door ceesgr » di 01.10.2013 17:32

Inderdaad zit ik in de proefperiode, zal dan ook informeren om in aanmerking te komen voor andere.
Vr. groet

Plaats reactie

Terug naar “Hoortoestellen en andere hoorhulpmiddelen”