mobiele telefoon

Ervaringen met hoortoestellen, solo-apparatuur en andere hoorhulpmiddelen; ervaringen met audiciëns en andere verstrekkers van deze apparatuur.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
richard

mobiele telefoon

Bericht door richard » ma 26.11.2012 23:35

weet er ook iemand of er een goede smartphone is die niet stoort op je hoorapparaten. natuurlijk nog liever met een T stand maar dat zal wel onmogelijk zijn heb hem nog niet gevonden. elf gebruik ik doro maar dat is geen smartphone. bellen met smartlink kan ook maar dan moet je die ook altijd bij je hebben. wie heeft een oplossing

José

Re: mobiele telefoon

Bericht door José » di 27.11.2012 00:05

Hallo Richard,

Welkom hier op het forum :)

Een mobiele telefoon met ringleiding moet nog uitgevonden worden :wink:
Maar er zijn veel merken die heel goed te gebruiken zijn voor hoortoestelgebruikers.
Maar het is ook heel persoonlijk, want ieder persoon heeft zijn/haar gehoorverlies en type hoortoestel.

Zelf gebruik ik een BB ( Blackberry) en kan daar mee telefoneren en die stoort niet.
Ook de Iphone gaat goed.( uitgeprobeerd van mijn dochter).
En dat is eigenlijk ook de beste manier om van andere mobiele telefoons uit te proberen.
Kijken waarbij jij het beste mee verstaat en of de telefoon een volume regelaar heeft zodat je het harder kan zetten.

Wil je toch de T-stand gebruiken dan ben je toch aangewezen aan de smartlink en/of andere loopsysteem.
Speciale toestellen kun je o.a. hier vinden:

Bij Oorakel >> http://www.oorakel.nl/ Telefoon: 070 - 384 83 08 Email: info@oorakel.nl ( helaas hebben ze geen vestiging meer)
of bij Oorzaken Op afspraak
Wie OORzaken wil bezoeken kan daarvoor het beste een afspraak maken via oorzaken@ggmd.nl of 0800-337 46 67
Wil je weten waar je terecht kunt. >> Lees hier

Daarnaast zijn er diverse audiciens die aanvullende hoorhulpmiddelen in hun showrooms tentoonstellen en u hierover kunnen informeren.

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Hoortoestellen en andere hoorhulpmiddelen”