bernafon soundgate

Ervaringen met hoortoestellen, solo-apparatuur en andere hoorhulpmiddelen; ervaringen met audiciëns en andere verstrekkers van deze apparatuur.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
devlin97

bernafon soundgate

Bericht door devlin97 » do 19.03.2015 22:03

Goede avond ik wil binnen kort de soundgate kopen voor mijn gehoorapparaten,mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee en valt dit ding goed in de smaak

AATJEvanW

Re: bernafon soundgate

Bericht door AATJEvanW » do 28.07.2016 12:58

Ja ik heb voor de soundgate 3 een telefoonadapter en een tv adapter ongeveer een jaar in gebruik. Voor de telefoon ben ik enorm tevreden, al is het gebruik wel even wennen. Je kunt de telefoon aannemen zonder de hoorn op te nemen, tenminste als je de soundgate om hebt en aan. Zo niet dan moet je de beller vragen even te wachten. Zelf bellen is eenvoudig: je belt op je gewone toestel en drukt ondertussen de soundgate aan. Zodra je verbinding hebt kan je de hoorn neerleggen en praten en luisteren via je gehoorapparaten. De TV adapter geeft prima verstaanbaar geluid door. Nadeel is dat je je husgenoten niet goed meer verstaat. Zowel voor telefoon als voor TV kan je met de soundgate volume instellen zonder dat voor de huisgenoten merkbaar is.
AATJE

Plaats reactie

Terug naar “Hoortoestellen en andere hoorhulpmiddelen”