Nieuwe ontwikkelingen met mijn Gehooor-appparaten

Ervaringen met hoortoestellen, solo-apparatuur en andere hoorhulpmiddelen; ervaringen met audiciëns en andere verstrekkers van deze apparatuur.

Moderator: Forummoderator

AntonDoove
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Nieuwe ontwikkelingen met mijn Gehooor-appparaten

Bericht door AntonDoove » do 09.04.2015 17:33

Beste Mensen. Ik ben nu bijna 2 weken in het bezit van de TEK afstandbediening die prima werkt op mijn gehoor-apparaten en mijn Samsung Smartphone.
Ik weet alleen niet hoe ik die andere onderdeeltjes aan elkaar kan koppelen voor welke functies,want het instructieboekje vermeld lang niet alles van wat ik wil weten.
De Demo`s op de site van Siemens gaan mij veel te snel om te volgen en is nog in het Engels ook,zodat ik er niets van kan verstaan en begrijpen. Daar heb ik niets aan.
Natuurlijk kan ik de audiciën vragen,maar daar heb ik thuis niets aan,want dan ben ik al lang vergeten wat hij vertelde. Hij komt echt niet aan huis om te tonen hoe het werkt.
Hierdoor weet ik nog niet of die onderdeeltjes ook op mijn PC kunnen werken i.p.v. op de TV. Dat zijn dingen die ik graag wil weten om die TEK effectiever te gebruiken.
Van TEK heb ik de Remote Control,waarvan ik nu geen foto kan tonen in dit tekstveld. Ik heb hiervan het Serienr. LD72567. Wie van jullie heeft hiermee al gebruikers-ervaring en wil hierover contact met mij opnemen? Ik dank alvast voor reacties en ik groet jullie vriendelijk.

Anton Doove.

Plaats reactie

Terug naar “Hoortoestellen en andere hoorhulpmiddelen”