van Analoog naar digitaal widex vl 19

Ervaringen met hoortoestellen, solo-apparatuur en andere hoorhulpmiddelen; ervaringen met audiciëns en andere verstrekkers van deze apparatuur.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Marleentje

van Analoog naar digitaal widex vl 19

Bericht door Marleentje » do 16.07.2015 18:36

Vandaag mag ik weer proberen te wennen aan het digitale horen... Lastig! Al meerdere toestellen uitgeprobeerd, maar tevergeefs. Nu heb ik een Widex VL 19 (voorheen analoog was altijd Widex, bij mij)... Pnonak Rebound waren beiden geen fijne ervaring voor mij. Nu dus weer over naar Widex, eerst een Mind 9 (geloof ik) nou ik werd helemaal gek hiervan.. Gewoon beangstigend. Nu de Widex VL 19, maar ik zit nog met het volgende, ik blijf op één van een manier een blikkerig geluid houden ofwel er zit een laagje op mijn stem. Iemand hier ervaring mee!?

Of zou het zo moeten zijn dat, ik me erbij neer moet leggen dat, dit het nieuwe horen wordt!? Oja ben overigens rechts doof en links slechthorend en niks anders gewend dan het dragen van een hoortoestel, al vanaf mijn 4e, dus nu 28 jaar hoortoesteldragend.

Ik wacht rustig de reacties af. Alvast bedankt..

Hier door het met wennen van nieuwe geluiden... Poef..

Groetjes Marleen.

Forummoderator
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: van Analoog naar digitaal widex vl 19

Bericht door Forummoderator » do 16.07.2015 21:00

Het is lastig als je niet goed kan wennen van analoog naar digitaal. Mijn eerste twee toestellen waren ook analoog (de tweede was ook een Widex), maar ik heb minder problemen gehad met het wennen aan het digitale toestellen.

Ik hoop dat het op den duur toch zal bevallen, want ik denk dat er niet zoveel analoge toestellen op de markt zijn nog.

Plaats reactie

Terug naar “Hoortoestellen en andere hoorhulpmiddelen”