Reclame-ondertitels voor doven en slechthorenden

Ervaringen met (geen) ringleiding in het theater, (geen) ondertiteling op tv, bejegening door personeel, problemen in het verkeer en al die andere aspecten van het leven met een gehoorprobleem.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
José

Bericht door José » wo 22.08.2007 21:54

22 augustus 2007

VLAARDINGEN - (APS) Voor doven en slechthorenden zijn er al wel tv-programma’s te bekijken met ondertiteling. Echter de reclames zijn nog niet voorzien van ondertiteling. Maar gelukkig heeft het bedrijf Schoonenberg Hoorcomfort, een bedrijf in gehoortoestellen en aanverwandte producten, hier de eerste aanzet toe gegeven. Hun tv-commercials zijn vanaf maandag 27 augustus namelijk ook met ondertiteling op de publieke zenders en RTL te bekijken.

>>Klik hier voor het filmpje Met o.a. Joop Beelen aan het woord

Bron: AD

Taco

Bericht door Taco » za 25.08.2007 17:10

Sorry, dit vind ik van de zotte! Ondertitelde reclame? Een normaal mens loopt juist wég als er reclame komt en gaat even wat zinnigs doen...
Dit snap ik echt niet hoor ... besteed liever aandacht en energie aan ondertiteling bij de sportprogramma's op de RTL-zenders!

Geert

Ondertiteling

Bericht door Geert » za 25.08.2007 17:17

Beste forumleden.

Ondertiteling van reclame hoeft van mij ook niet.
Dat ze eerst de gewone programma,s eens ondertitelen is veel belangrijker, zoals actualiteiten en sport en nieuws.. ook RTL dus die nu Talpa over hebben genomen laat ons er in de steek.

Groet Geert.

Minke

Bericht door Minke » do 30.08.2007 09:53

Ha ha ha bij sportprogramma's loop ik weg, ondertiteling is voor alle programma's belangrijk.

Liefs Minke

Plaats reactie

Terug naar “Hoorproblemen in de maatschappij”