workshop familieopstellingen voor slechthorenden

Hier kun je enquêts en projecten/workshops plaatsen die te maken hebben met over het gehoor.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
186322

workshop familieopstellingen voor slechthorenden

Bericht door 186322 » do 07.03.2013 20:33

hallo allemaal

Op zondag 21 april 2013 organiseer ik een workshop familieopstellingen speciaal voor mensen die slechthorend zijn.
Familieopstellingen is een manier om jezelf te ontwikkelen en aan iets te werken wat je zou willen veranderen. Je doet de opstelling in een <kleine> groep en 1 persoon brengt een thema in. De overige personen van de groep doen mee en vertegenwoordigen personen uit het systeem <familie> van degeen die het thema heeft ingebracht. Je kunt bv. inbrengen: ik wil iets heel graag, ik heb een droom maar op de een of andere manier lukt het niet om dit te gaan doen of heel praktisch, ik slaap slecht.
kijk voor meer info op www.praktijklavida.nl of mail voor meer info naar info@praktijklavida.nl
In overleg kunnen we een schrijftolk uitnodigen.
De workshop wordt verzorgd door mij, rita korenblik, zelf slechthorend en roos naaijkens die bekend is met slechthorendheid, beide zijn we ook bekend met gebaren.
Locatie is in eibergen en op aanvraag ook elders in het land en op een ander tijdstip.

hendrik

Re: workshop familieopstellingen voor slechthorenden

Bericht door hendrik » vr 08.03.2013 15:30

Hallo Rita,
Wat goed dat jullie dit willen doen.
Ik gebruik soms zelf ook aspecten uit familieopstellingen in mijn praktijk.
Van dichtbij heb ik een opstelling mee gemaakt over de ogen van iemand.
Die vrouw had problemen met haar ogen.
Het was ongelooflijk welke emotionele blokkades daar zichtbaar werden en
hanteerbaar werden gemaakt!

Het lijkt me een unieke kans om dit mee te kunnen maken, zeker zoals jullie ervaring hebben met slechthorendheid!
Fijn dat jullie dit gaan doen.
hendrik

Plaats reactie

Terug naar “Enquêtes en projecten/workshops”