(Her)ontwerp gehoorapparaat

Hier kun je enquêts en projecten/workshops plaatsen die te maken hebben met over het gehoor.

Moderator: Forummoderator

Anouk Zuidema
Beginner
Beginner

(Her)ontwerp gehoorapparaat

Bericht door Anouk Zuidema » di 27.05.2014 10:03

Beste meneer, mevrouw,

Graag nodig ik u uit om deel te nemen aan mijn onderzoek over gehoorapparaten. Ik ben Anouk Zuidema, student aan de universiteit Twente. Voor mijn opleiding industrieel ontwerpen ben ik bezig met de eindopdracht van mijn bachelor. Tijdens deze opdracht zal ik een ontwerp maken van een sieraad, dit sieraad zal als doel hebben een gehoorapparaat verfraaien. Ik doe deze opdracht in samenwerking met goudsmid Dieuwke Raats.

Voordat ik daadwerkelijk begin met het maken van ontwerpen zou ik graag uw mening willen weten. Hoe u tegen uw gehoorapparaat aan kijkt en wat u van de vormgeving vindt. Ook ben ik erg benieuwd naar uw mening over mijn ideeën. Is er überhaupt wel behoefte aan een sieraad of een herontwerp van een gehoorapparaat, of zou u het graag anders zien. Daarom stel ik het heel erg op prijs dat u mijn enquête voor mijn bacheloropdracht wilt invullen. Uw feedback is voor mij belangrijk om zo tot een goed ontwerp en eindresultaat te komen.

De enquête kunt u hier vinden: https://www.enquetesmaken.com/s/34fdeb0

Uw antwoorden zullen vertrouwelijk worden verwerkt en ook niet aan derden worden verstrekt.
Het invullen van de vragen zal ongeveer 10 minuten kosten.

Bij voorbaat dank,
Anouk Zuidema

Plaats reactie

Terug naar “Enquêtes en projecten/workshops”