Spelers en Vrijwilligers gezocht voor toneelproject

Hier kun je enquêts en projecten/workshops plaatsen die te maken hebben met over het gehoor.

Moderator: Forummoderator

Eveline79
Beginner
Beginner

Spelers en Vrijwilligers gezocht voor toneelproject

Bericht door Eveline79 » zo 23.08.2015 11:44

Beste SLECHTHORENDE:
Ik (Eveline van Oldenborgh) ga samen met een theaterwerkplaats (http://www.theaterwerkplaatssmit.nl) iets creëren op toneel voor de verdere bewustzijn voor en door slechthorenden. (standplaats Leiden/Den Haag).

Het project is vorige jaar van start gegaan, de eerste anekdotes zijn al binnen. Wegens fondsen werving en daarbij behorende tegenslagen is dit project uitgesteld. Onze planning m.b.t. het startdatum is eind oktober.

We zoeken nog spelers en andere geïnteresseerden. Deelname is gratis met uitzondering van de eventuele OV kosten.

Mijn verzoek aan de slechthorenden:
Kunnen/willen jullie je persoonlijke verhalen met betrekking tot het ‘slechthorend’ zijn op allerlei vlakken met ons delen? Dit mag grappige anekdotes zijn, maar ook verdrietige en mooie dingen. Dit zal als inspiratiebron gebruikt worden voor het ontwikkelen van een toneelstuk of sketches.

Ook heb ik nog een vraag met betrekking tot spelers:
Zijn er slechthorenden of dierbaren ervan aanwezig in de groep, die interesse hebben om eventueel mee te spelen en/of mee te werken aan deze productie?
Ik zou graag de verhalen/anekdotes en eventuele aanmeldingen willen ontvangen op email adres: shtoneel@yahoo.com

Ik kijk uit naar jullie reacties.
Groetjes van een mede-slechthorende!

Plaats reactie

Terug naar “Enquêtes en projecten/workshops”