Pa en Ma van Djoel

stel je zelf voor als ouder/verzorger van kind

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Rudi
Beginner
Beginner

Pa en Ma van Djoel

Bericht door Rudi » ma 08.12.2008 23:41

Hoi wij zijn Pa (Rudi) en Ma (Nicole) van Djoel. Djoel is nu bijna 3 maanden oud en is -zeer- slechthorend. Was bij de 1e audiologische test de rechteroor geheel doof en de linker 80db, gaf de 2e test iets positiever beeld, het rechteroor gaf nu respons bij 80db en het linker 75db. Wij beginnen zeer binnenkort met hoortoestellen. Wij hopenn op dit forum veel kennis op te doen betreffende allerhande zaken bij de opvoeding en communicatie met Djoel.

Als men nu al tips heeft... geef ze! of verwijs naar een topic hier op het forum in het archief of recentelijk, alvast bedankt.

Rudi

José
Expert
Expert

Bericht door José » di 09.12.2008 22:09

Hallo Rudi en Nicole ouders van Djoel,

Welkom hier op het forum :)

Wat een mooie aparte naam Djoel.
Goh, wat vervelend dat Djoel zwaar slechthorend is, maar gelukkig met hoortoestellen verbetering op zijn gehoor kan geven.

Ik ben zelf slechthorend en heb geen ervaring met slechthorendheid van zeer jonge kinderen.

Maar hier op het forum zijn er enkele ouders met zeer jonge kinderen die wel de ervaringen hebben. Deze kun je hier >> Lezen.

Verder hoop ik dat jullie hier de informatie en tips zullen vinden die jullie zoeken.

Groetjes, José
Loslaten is achterom kijken zonder spijt, vooruit kijken zonder verwachtingen en het leven ervaren in het hier en nu

Ik wil graag mijn ervaringen delen: http://www.freewebs.com/dewereldvanci/

Plaats reactie

Terug naar “stel je zelf voor "ouder/verzorger"”