me even voorstellen

stel je zelf voor als ouder/verzorger van kind

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
lysanne

me even voorstellen

Bericht door lysanne » vr 12.03.2010 20:33

hallo allemaal

ik ben lysanne 24 jaar en woon samen met me vriend en onze twee kinderen in hengelo overijssel.

ons oudste zoontje michel is 3 en onze jongste dochter moet nog 5 maand worden.

waarom heb ik mij aangemeld voor dit forum.

nou dat zal ik vertellen.mijn jongste dochtertje heeft na de geboorte de gehoorscreeningen niet goed afgesloten waar door ik dus werd door gestuurd na het audiologisch centrum voor een uitgebreider onderzoek.

na een aantal testen te onder gaan zijn ze er achter gekomen dat me dochtertje zeer slechthorend is.alles onder de 80 db kan ze niet horen.

nu heeft ze dus op jonge leeftijd te maken met slechthorendheid waar ze dus van af vandaag ook gehoorapparaatjes voor heeft gekregen voor beide oortjes.

ik zou het verder erg leuk vinden om met andere moeders in contact te komen die ook kinderen hebben die slechthorend zijn en verder in hun leven verder moeten met een gehoortoestel.

als jullie verder nog vragen hebben stel ze gerust.ik zal dan altijd terug reageren.

groetjes lysanne mama van michel en lindsey

Brenda

voorstellen

Bericht door Brenda » do 06.05.2010 21:12

Hoi Lysanne,

Ik ben Brenda, moeder van Bente (22 maanden). Bente is slechthorend geboren en heeft sinds ze 3 maanden is ook hoortoestellen. Het eerste begin was dramatisch, maar inmiddels (na andere toestellen) gaat het prima.

Na onderzoek van Bente is gebleken dat zij het Pendred syndroom heeft, wat ervoor zal zorgen dat ze doof zal worden, alleen binnen welk tijdsbestek weten we niet.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Groetjes Brenda

Plaats reactie

Terug naar “stel je zelf voor "ouder/verzorger"”