Spaans Cursus in Spanje

Hier kan je vragen stellen over Solo -en overige randapparatuur voor school en thuis

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
brianamorgan

Spaans Cursus in Spanje

Bericht door brianamorgan » wo 08.07.2009 09:23

Een vriendin van me heeft een Spaanse cursus in Spanje gedaan en dat is zo goed bevallen dat ze komende zomer weer gaat. Vorige zomer was ze in Barcelona, nu gaat ze naar Sevilla. Ik zou haar graag een cadeau wllen geven dat met deze stad te maken heeft, maar aangezien ik Sevilla niet ken en niet op de hoogte ben van de gewoontes en gebruiken die men daar heeft zou ik graag jullie ideeën willen horen! Dus: een leuk cadeau (wel een beetje betaalbaar) voor m´n vriendin, moet met Sevilla te maken hebben en liefst niet te groot zodat ze het mee kan nemen. Thanks!

José

Bericht door José » wo 08.07.2009 11:29

Hoi Briana,

Wat een leuk idee. :) Is je vriendin ook slechthorend? Of is ze horend?

Als ze een laptop heeft vanwege haar cursus.
Is het Misschien een leuk idee om in een eigen gemaakte DVD een soort filmpje te maken en op jou manier een soort rondtour te maken door Sevilla.

Je kan op internet naar leuke afbeeldingen van Sevilla zoeken met interessante bezienswaardigheden en een route kaartje. en jij die dan in het spaans ( als je het kan :P ) een korte omschrijving geven.

Weetjes over Sivilla

Of je zou een mini-pakket kunnen maken met allerlei typische spaanse dingen. Bijv. sinaasappel, zakje zonnepitten, een leuke cd met spaanse liederen, flesje zonnebrand ect.

Succes :cool:

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Soloapparatuur voor School en Thuis”