Gaat er begeleing mee in de taxi?

Hoe en wat over leerlingenvervoer

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Fleur
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Gaat er begeleing mee in de taxi?

Bericht door Fleur » vr 05.03.2010 14:45

Het is een hele tijd geleden dat ik me aangemeld heb en hier ben wezen kijken. Maar we zitten weer in een nieuwe stadium en in een nieuwe fase.
Me zoontje van net 3 gaat binnenkort naar een praat school 50 km verderop. Nu vraag ik me af gaat er buiten de taxi chauffeur nog iemand mee als begeleiding?
Ik zie er zo tegenop als hij alleen 2x in de week zo'n afstand moet afleggen en er is niemand om hem evt te helpen?

groetjes fleur

Tom de Beer
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Contacteer:

Bericht door Tom de Beer » do 14.10.2010 17:14

Hoi Fleur,

Ik hoop niet te laat te zijn met mijn reactie, maar ik ga zelf ook met de taxi en daar gaat geen begeleiding mee. Ik heb weleens gehad dat andere passagiers vervelend zaten te doen tegen mij, maar nu ben ik ouder, dus kan er wat meer tegen. Natuurlijk begrijp ik dat jouw zoontje van 3 hier nog niet tegen kan, maar meestal zijn de taxi-chauffeurs opgeleid om problemen op te kunnen lossen, met mensen (o.a. kinderen) om te kunnen gaan etc. Althans, alle chauffeurs die ik tot nu toe heb gehad, doen altijd iets aan problemen en houden wel van een praatje. Dus ik zou me niet te veel zorgen maken...

Maar ik kan jouw vraag ook verkeerd begrijpen, dus zeg me dat even indien dit zo het geval is...

Plaats reactie

Terug naar “Leerlingenvervoer”