ouders met een slechthorende baby

Hier kan je algemene vragen stellen over: Problemen met gehoor, Hoe gaat je familie, broer(tjes), zus(jes) en overige omgeving om met de situatie.

Moderator: Forummoderator

anitab82

ouders met een slechthorende baby

Bericht door anitab82 » do 17.03.2011 21:08

hallo

ik ben in januari bevallen van een zoontje
tijdens de eerste gehoortest scoorde hij een onvoldoende een week later moest ik terug komen weer het zelfde geval een week later kwam er iemand thuis daarbij scoorde hij weer niet goed we zijn toen doorverwezen naar het ac daar bleek bij het eerste onderzoek dat ie aan het ene oor 45 db verlies en het andere 50 db verlies daarna heeft een kno arts in zijn oortjes gekeken en hij bleek ook vocht te zien een maand later zijn we weer teug geweest weer zo n onderzoek met plakkertjes maar hij was erg onrustig en ook verkouden nu bleek ie een verlies van 60db te hebben maar naar de vocht en zijn verkoudheid en onrustigheid is niet meer gekeken hij krijgt hoortoestellen dat is wat de oorarts zei ik vroeg hoe het met het vocht zat daarop antwoorde hij daar hoeven we nie na te kijken hij is gewoon slechthorend ik zei dat ik wel wou dat ze alles wou controleren maar dat was niet nodig mijn vraag is of er meer ouders zijn met een baby van twee maanden die slechthorend zijn want van de arts kreeg ik niet veel antwoorden .

gr anita

Plaats reactie

Terug naar “Algmeen ervaringen voor en door ouders/verzorgers van slechthorende kind(eren)”