Moeder Anita/ dochter slechthorendheid en gedrag

Hier kan je algemene vragen stellen over: Problemen met gehoor, Hoe gaat je familie, broer(tjes), zus(jes) en overige omgeving om met de situatie.

Moderator: Forummoderator

Fleur
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Bericht door Fleur » vr 30.10.2009 15:13

anita schreef:Daar ben ik weer eens.
Een teken dat het wat minder gaat met mijn meissie.
De buisjes zijn er uitgegroeid en ja hoor, de eerste oorontsteking is alweer achter de rug. Ze hoort gelijk een stuk minder en haar trommelvlies is weer dof.
We gaan donderdag maar weer eens naar de KNO arts.

Weet iemand hoe vaak ze buisjes kunnen plaatsen?
En zijn er nog mensen die ervaringen hebben met andere operatie`s?
Bij Renée is het probleem dat ze dus steeds vocht achter haar oren krijgt. Samen met haar slechthorendheid heeft ze dan veel verlies. Er moet toch nog wel wat anders zijn dan alleen maar buisjes?
Ze kan toch niet eeuwig buisjes krijgen :-( ?

Groeten Anita
Hoi Anita
Ik kom nog maar net kijken in de wereld van de slechthorende en we zitten er officieel nog niet in.
Maar mijn zzontje van bijna 3 heeft nu 3x buisjes gehad en ook 3x zijn de amandelen geknipt.
Buisjes kunnen wat er tegen mij is gezegd onbeprekt worden geplaatst maar buisjes kunnen ook zorgen voor gehoorverlies. Waarschijnlijk heeft onze zoon onnodig buisjes gekregen. en zijn de ooronstekingen niet aan het KNO gebied te wijden maar aan de voedelsallergie hier word hij op dit moment hard op onderzocht hij staat op dit moment wei eiwit vrij dus geen enkele melke product en hij is ook al 3 weken ontstking vrij.
ik weet niet of ze ook allegie heeft als dat wel zo is zou je het misschien uit kunnen laten zoeken

anita
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Bericht door anita » vr 30.10.2009 19:57

Hoi Fleur,

Bedankt voor je reactie.
Renée heeft geen allergie, dat is voor mij wel duidelijk.
Het zit bij haar echt "in haar oorgebied".
Helaas is bij de vorige operatie niet alles goed gegaan.
Eén buisje is er al uit. Het wachten is dus weer op een nieuwe periode van slecht horen. Ik heb begrepen dat ze straks wel buisjes met "weerhaakjes"kunnen plaatsen. Dit doen ze liever niet, of pas later, maar het is eerst wachten tot haar schedel uitgegroeid is.
Ik heb al wel eerder een reactie van iemand gehad, die ook de optie tot allergie gaf. Fijn dat er toch mensen nog meedenken, want soms denk je dat het "einde" zoek is.
Hoop dat alles met jouw kindje goed komt.

Groeten Anita

Plaats reactie

Terug naar “Algmeen ervaringen voor en door ouders/verzorgers van slechthorende kind(eren)”