Project iHear, uw hulp graag!

Hier kan je algemene vragen stellen over: Problemen met gehoor, Hoe gaat je familie, broer(tjes), zus(jes) en overige omgeving om met de situatie.

Moderator: Forummoderator

Tissue
Beginner
Beginner

Project iHear, uw hulp graag!

Bericht door Tissue » vr 24.04.2009 17:19

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben een Human Technology student aan de Haagse Hogeschool. Via mijn docent Maarten Thissen volg ik de minor/keuzemodule iHear. In deze minor doe ik onderzoek naar extra toepassingen bij een draadloos gehoorsysteem. Het gaat hierbij om systemen gebaseerd op het Cochleair implantaat. Hierbij heb ik hulp van PHONAK en Dhr. Briaire, audioloog aan het LUMC.

Ik wil graag te weten komen wat voor extra mogelijkheden er gewenst zijn bij een zo breed mogelijke groep gebruikers. Van kinderen tot bejaarden.
Enkele voorbeelden: het opnemen van gesprekken tijdens vergaderingen of andere plekken met ruis. Een mogelijkheid zou ook kunnen zijn om muziek te kunnen luisteren via het gehoorsysteem.
Ik ben erg benieuwd naar jullie input, wat zou je zelf graag nog meer willen doen jouw gehoorsysteem? . Als er andere punten te verbeteren zijn op het gehoorsysteem, hoor ik dat heel graag.

Nadat ik dus de eisen/wensen heb van de gebruikers, kan ik mijn haalbaarheidsonderzoek starten. Het uitendelijke doel bij dit project is om een bestaand type gehoorsysteem zodanig te herontwerpen, dat deze voldoet aan de eisen en wensen van de gebruikers.

Voor degenen die reageren: vermeld geslacht en leeftijd (wenselijk, niet verplicht)

Ik zou de bezoekers van dit forum erg dankbaar zijn voor het reageren.

Groetjes,

Pravesh

Meer info: prewishe@gmail.com

aan de moderator: ik heb dit bericht in meerdere rubrieken geplaatst voor een zo groot mogelijk bereik. Mijn excuses als dit tegen de regels is.

Plaats reactie

Terug naar “Algmeen ervaringen voor en door ouders/verzorgers van slechthorende kind(eren)”