toch wel spannend

Hier kan je algemene vragen stellen over: Problemen met gehoor, Hoe gaat je familie, broer(tjes), zus(jes) en overige omgeving om met de situatie.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Monique74
Nieuwkomer
Nieuwkomer

toch wel spannend

Bericht door Monique74 » zo 23.08.2009 19:01

mijn jongste dochtertje gaat voor het eerst meedoen aan kindervakantie werk (esm kindje en gehoorverlies rechts van 60db)
we hebben al gebeld met de organisator om de situatie uit te leggen en morgen mogen we haar rondleiden, zodat ze weet waar het toilet is bijv en moeten we de hoofdleiding te pakken krijgt, zodat ze een vast persoon heeft, waar ze terecht kan. Haar oudste zus gaat ook mee, 4e keer, maar ik verwacht niet dat zij op haar zusje gaat letten en wil en kan ook niet, woensdag hebben ze (apart) een uitstapje, toch wel spannend voor mama, maar wel superleuk voor de kinderen natuurlijk, loslaten is zowiezo moeilijk vind ik, maar als er "extra uitdagingen"zij helemaal
wat zijn jullie ervaringen?
groetjes Monique

Rosy
Expert
Expert

Bericht door Rosy » zo 23.08.2009 21:25

Hoi Monique,

Dapper hoor!!

Zelf heb ik hier nog geen ervaring mee.... bij ons in de buurt is er geen kindervakantiewerk.

Ik wens je dochters heel veel plezier!! En hopelijk geniet jij ook van de tijd voor jezelf :-D .
Groeten,

Rosy

(zelf SH en 2 SH kinderen)

Plaats reactie

Terug naar “Algmeen ervaringen voor en door ouders/verzorgers van slechthorende kind(eren)”