Slaapproblemen

Hier kan je algemene vragen stellen over: Problemen met gehoor, Hoe gaat je familie, broer(tjes), zus(jes) en overige omgeving om met de situatie.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Fleur

Slaapproblemen

Bericht door Fleur » vr 30.10.2009 14:49

Hoi,
Ik heb een vraagje. Zijn er hier meer ouders die lopen te tobben met slaapproblemen van hun zoon of dochter?
Wij hebben alle methodes al geprobeerd maar niks schijnt hier te helpen. Hij krijgt nu medictie die wel wat doen maar niet dat hij nu eens lekker uitegslapen uit zijn bed komt. hij is om 4.oo klaar en klaar wakker en slaapt dan gewoonweg niet meer. hij licht dan maar te draaien en te woelen en kijkt me dan ook echt zo aan van mama ik wil wel maar ik kan niet.
Wij zitten nu helemaal in het onderzoekstraject dus hij is nog niet officieel slechtorend verklaard op papier zeg maar.
Wie weet dat het temaken kan hebben met het slechte horen deze slaapproblemen of dat het echt iets van hem is?

groetjes Fleur

Fleur

Bericht door Fleur » zo 01.11.2009 09:42

hoi
het probleem is zich inmiddels opgelost. de slaapmedictie is dan toch na veel smeken tch verhoogd en hij slaapt nu van de 11 uur dat hij op bed ligt 10 uur
nog wel teweinig schijnbaar maar veel beter dan 6 uur

José

Bericht door José » zo 01.11.2009 12:28

Hoi Fleur,

Fijn dat het is opgelost.
Maar wel goed dat je dit hier hebt geplaatst.
Want het zal vast wel meer voorkomen.

En ik hoop dat de rust in jullie huis terug is en weer lekker door kunnen slapen. :)

Groetjes José

Plaats reactie

Terug naar “Algmeen ervaringen voor en door ouders/verzorgers van slechthorende kind(eren)”